Gå til innhold

Han sjekket eksene i skattelistene

Anbefalte innlegg

Gjest Kurvball

Hadde du blitt sur om typen/dama di hadde sjekket noen av eksene på skattelistene som ligger på internett?

Han vet ikke at jeg vet det. Jeg ble ikke spesielt sur, men syns det var litt rart at han gjorde det.

Vi har hatt et forhold på over tre år. Stoler på han, men lurer som sagt på hvorfor han sjekker noe slikt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123672-han-sjekket-eksene-i-skattelistene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest MarieII

Jeg synes du skaper et problem som aldri har eksistert.

Det har jeg også gjort, uten at det betyr noe som helst. Var bare nyskjerrig på hva folk jeg kjenner/har kjent tjener. Det er jo derfor listene blir lagt ut, for at folk skal være nyskjerrige...............

Gjest Kurvball

Sur???? Hvorfor i all verden skulle jeg bli sur for det?

Tror du han sjekker om de har mer penger enn deg? Slik at han stikker til de om de har mer penger?

Jeg har sjekket mange rare personer, ser ikke noe rart i å sjekke ekser.

Jeg skrev jo at jeg ikke ble spesielt sur. Rettere sagt, jeg ble ikke sur i det hele tatt, ble mer litt småforvirret for hva han tenkte

Og nei jeg tror ikke han stikker til dem som tjener mer enn meg.

Ikke kom med sur galle bare fordi jeg spør om hva andre ville tenkt om dette. Du trekker visst veldig raske konklusjoner om meg.

Annonse

Gjest standpunkt

Tenker du med rassen? Jeg skrev jo at jeg IKKE ble sur av at han gjorde det. Les innlegget.

Idiotisk av deg å skrive at vedkommende "tenker med rassen". Det mange her lurer på er hvorfor i all verden du gidder å tenke over dette i det hele tatt.. En hammer av saft, liksom.

Gjest Kurvball

Idiotisk av deg å skrive at vedkommende "tenker med rassen". Det mange her lurer på er hvorfor i all verden du gidder å tenke over dette i det hele tatt.. En hammer av saft, liksom.

Grunnen til at jeg spurte om om vedkommende tenker med rassen er at jeg fikk pepper fordi jeg spurte hva andres reaksjoner var på dette. Jeg skrev at jeg IKKE ble sur, jeg ville bare sjekke reaksjonene.

Derfor skrev jeg det så krast som jeg gjorde. Folk bør lese ordentlig innlegget og ikke tolke det feil som om at jeg er en syk sjalu kvinne liksom. Jeg bare spuuurte

Jeg skrev jo at jeg ikke ble spesielt sur. Rettere sagt, jeg ble ikke sur i det hele tatt, ble mer litt småforvirret for hva han tenkte

Og nei jeg tror ikke han stikker til dem som tjener mer enn meg.

Ikke kom med sur galle bare fordi jeg spør om hva andre ville tenkt om dette. Du trekker visst veldig raske konklusjoner om meg.

Poenget er at jeg ikke skjønner hvorfor du reagerte.

Hva trodde du han tenkte da?

Gjest Kurvball

Poenget er at jeg ikke skjønner hvorfor du reagerte.

Hva trodde du han tenkte da?

Tja... jeg selv hadde sjekket slikt fordi jeg er nysgjerrig. Men for å være ærlig, den mannehjernen deres kommer jeg aldri til å bli klok på.

;o)

Gi meg navnet ditt så kan jeg sjekke deg i skattelistene...

heh heh

Gjest ikke undertegn.

I mitt forrige forhold ville jeg ikke likt det. Det er kun fordi jeg hadde lavt selvbilde og i tillegg selvføligelig ikke følte at han elsket meg.

Nå ville det vært helt ok.

Og jeg har selv sjekka for alle jeg noen gang har vært interessert i. Det er bare tidsfordriv. Betyr ingenting. Men vet jo ikke hva det betyr for typen din da.

Tja... jeg selv hadde sjekket slikt fordi jeg er nysgjerrig. Men for å være ærlig, den mannehjernen deres kommer jeg aldri til å bli klok på.

;o)

Gi meg navnet ditt så kan jeg sjekke deg i skattelistene...

heh heh

Nå sier jo ikke skattelistene stort da de viser skattbar inntekt. Som en vet av spesielt de rikeste er det stor forskjell på brutto og netto inntekt.

Navnet mitt får du nok ikke, kan jo ikke ha noe av at du sjekker meg ut. Folk kan begynne å lure av sånt...... :-)

Vi skjønner ikke stort av dere vi heller, ikke jeg i alle fall.

Men tror nok et godt råd er å ikke tolke for mye, alt har ikke høyere mening eller baktanke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...