Gå til innhold

Hvorfor skal det være så vondt....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke-nick-idag

Hei. Da sitter jeg her en flott høst-dag hvor solen skinner og jeg hører barnelek og latter utenifra. Alle er glade, spesielt våre bestevenner som fødte en liten baby i helgen. De holdt på å skifte bleie på den nyfødte og skulle bade henne om ikke lenge for første gang. Jeg hørte farens ydmyke stemme si at dette er noe av det mest fantastiske som har skjedd meg. Hun er så utrolig nydelig. I bakrunnen hørte jeg også henne pludre og grine litt. Dette er deres verden nå. De er blitt en familie som så mange andre. Men ikke alle......

Jeg er så utrolig glad for dem, og jeg er allerede kjempe glad i den lille jenten deres.Gleder og gruer meg til å se henne. Det vekker desverre enorme følelser inni meg som både er gode og vonde å bære.

Jeg tenker på hvor tøft det vil være i fremtiden å komme på besøk og se hvor lykkelig de er som familie. Jeg tenker på hvor alene vi kommer til å bli når alle våre venner har barn.Det kommer til å bli så ensomt.

Jeg skjønner ikke hvorfor verden er slik. Så urettferdig og vanskelig å forstå. Hvorfor skjer barnløsheten med oss. Alle sier jo at jeg kommer til å bli den perfekte mor. Jeg elsker barn!

HVorfor skal det være så vondt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123720-hvorfor-skal-det-v%C3%A6re-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var i ferd med å bli veldig lei meg, og ikke klare å glede meg over tantebarn og vennebarn.Men jeg bestemte meg for å ta vare på de små jeg har rundt meg. De er kanskje de eneste jeg får ha. Knytt dem til deg, og nyt dem... Ikke så lett å gjøre som det er sagt, men si det ofte nok til deg selv, så endrer ting seg sakte, men sikkert. Tankens kraft ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...