Gjest Elise24 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei. Vet ikke hvilket forum dette innlegget bør stå, men.. Håper dette kan være et forum der jeg kan få svar på mitt spørsmål. Mannen min på 24 år har nå i to år vært plaget av noe som legene har karakterisert og behandlet som bitestikkelbetennelse. Men selv om symptomene og smertene ofte har lettet litt ved antibiotikakurene, så har ikke dette normalisert seg. Han har fortsatt smerter. Smertene sitter på venstre side, liksom på og eller under testikkelen og ut i lysken. Smertene varierer i grad, men et lite dunk kan være unormalt vondt. Han får også smerter ved utløsning, slik at dette plager ham også på dette området. Han har vært i ultralyd for å få sjekket dette, ca 1,5 år siden. Nå har vi begynt å tenke på å få barn, noe vi har hatt lyst til i et par år nå, men av økonomiske grunner har det ikke passet før nå. Jeg er kjempebekymret for at disse smertene til mannen min kan være noe som kan ha ødelagt hans fruktbarhet, men tenker også at smertene sitter jo bare på den ene siden- så høyre testikkel kan vel fint fungere? Er det noen som har opplevd liknende? Eller har hørt om andre med liknende problemer? Vær snill og svar. Tips? Råd? Forklaringer? Jeg er veldig takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123740-bitestikkelbetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.