Gå til innhold

Tar ikke kontakt uten at han gjør det først..

Anbefalte innlegg

Gjest utavtrening

Traff en mann for en ukes tid siden,som viste stor interesse for meg...

Innrømmer at jeg er litt på leting,og kanskje klar for å gå inn i et forhold.

Har vært i langvarige forhold i lang tid,og er ikke ute etter noe ONS forhold.

Jeg likte også han veldig godt,og vi tilbragte natten sammen,mye p.g.a av at jeg til tider blir litt ukritisk og hemningsløs når jeg drikker..

Egentlig er jeg vel ganske moralsk og synest ikke noe om å bli med

noen hjem første kvelden.

Ting skjedde,noe jeg angrer på,men jeg fikk likevel inntrykk av at han ønsket å treffe meg igjen.

Det var hele tiden han som nevnte dette,og gjentok gang på gang at han ønsket at jeg skulle ringe han,og treffe meg igjen..

Han tok initiativet til å gi tlf.og han ville også ha mitt.

Problemet er at jeg av en eller annen grunn er litt usikker på han nå,og trenger et hint om han virkelig mente det han sa.

Har vel egentlig håpet på å høre fra han,men det har nå gått over en uke,og ikke hørt en lyd.

Ingen sms,og ingen tlf.

Jeg kunne jo godt å tatt første skritt,men noe inne i meg sier at det kanskje er en grunn til at han ikke tar kontakt.

Er så redd for å bli avvist,og har en følelse av at dette ikke er så interressant fra hans side..

Er rett og slett ikke typen til å ta initiativet til å møtes igjen.

hva kan grunnene være til at han ikke tar kontakt?

Selvsagt mange,kanskje han ikke liker meg,kanskje han bare var ute etter en ting?

Kanskje det som skjedde den natten er nok grunn til at det ikke er spennende lenger?

Jeg tenker,hvorfor i allverden skal jeg ta initiativet?

Tror ikke det blir noe mer kontakt med denne mannen,litt synd,men er det andre som tenker som meg,eller har dere ingen betenkligheter med å ta det første initiativet etter et slikt møte?

Har nok for liten trening i dette,hvordan tenker menn egentlig?

Fortsetter under...

Gjest utavtrening

Ville i tillegg bare si at jeg innerst inne vet at jeg har vært utrolig naiv,og godtroende.

Han var nok ute etter en ting,og har lurt meg trill rundt..

Egentlig greit å være enig om slike ting på forhånd,om hvorfor man blir med hjem og handler slik man gjør,slik at man slipper å lure i ettertid.

Er i grunn litt sur på han,har bare lyst å sende han en liten tilbakemlding på hva jeg mener om han..

Skulle det være slik jeg nå tenker, burde han få vite hva jeg synest,eller bare komme over det,og ikke ta noe som helst kontakt.

Hadde vel fått det litt bedre med meg selv om jeg fikk sagt litt om denne saken.

Ikke noen god følelse å ha...men jeg var vel med på leken og må tåle steken..

Hva er lurest nå, ta lærdom av menns væremåte,og bearbeide det jeg har gjort?

Tror ikke jeg har så mye å tape uansett..

Er i allefall glad for at jeg har fått oppleve det selv,det jeg stadig vekk hører andre forteller om menn.

Gjest utavtrening

Han kan ha notert feil nummer.

Sørg for å oppsøke steder hvor han ferdes :) Se hvordan han reagerer når dere sees.

he he,tanken har streifet meg også,men jeg vet nok for sikkert at han har det rette tlf.nr..Men prøver å trøste meg selv med at det sikkert er det som har skjedd.

det er vel bedre som du sier å prøve å ferdes der jeg vet han er ,fremfor å kaste meg over tlf..

Litt kostbar er det vel lurt å være?

Gjest ikke signert

Ville i tillegg bare si at jeg innerst inne vet at jeg har vært utrolig naiv,og godtroende.

Han var nok ute etter en ting,og har lurt meg trill rundt..

Egentlig greit å være enig om slike ting på forhånd,om hvorfor man blir med hjem og handler slik man gjør,slik at man slipper å lure i ettertid.

Er i grunn litt sur på han,har bare lyst å sende han en liten tilbakemlding på hva jeg mener om han..

Skulle det være slik jeg nå tenker, burde han få vite hva jeg synest,eller bare komme over det,og ikke ta noe som helst kontakt.

Hadde vel fått det litt bedre med meg selv om jeg fikk sagt litt om denne saken.

Ikke noen god følelse å ha...men jeg var vel med på leken og må tåle steken..

Hva er lurest nå, ta lærdom av menns væremåte,og bearbeide det jeg har gjort?

Tror ikke jeg har så mye å tape uansett..

Er i allefall glad for at jeg har fått oppleve det selv,det jeg stadig vekk hører andre forteller om menn.

Du har ikke noe å tape på å prøve å ta kontakt med ham. Hvis du er interessert så send en sms. Hvis han så er veldig avvisende, så får du heller ta situasjonen derfra. Ikke føl deg dum pga dette. Det har du ingen grunn til.

Gjest ikke signert

he he,tanken har streifet meg også,men jeg vet nok for sikkert at han har det rette tlf.nr..Men prøver å trøste meg selv med at det sikkert er det som har skjedd.

det er vel bedre som du sier å prøve å ferdes der jeg vet han er ,fremfor å kaste meg over tlf..

Litt kostbar er det vel lurt å være?

det kan det være, men hvis du vil gjøre det så pass bare på at det ikke blir fjortis-aktig ;) Les: for mye og for tydelig

Annonse

Enten er han like usikker og redd for å bli avvist som deg, eller så er han ikke interessert. Vanskelig å si.

Veldig ofte kan man lese at "han (eller hun) var bare ute etter en ting" hvis det ikke blir noe mer enn den ene natta.

Dette synes jeg blir feil. Det som ofte skjer, er at man tørner i hop, blir med hjem og har sex. Med et åpent sinn. I noen tilfeller får man ikke personen ut av hodet etter denne natta og dette blir starten på en forelskelse. I andre tilfeller våkner man med flau smak i munnen og tenker aldri mer.

Selvsagt finnes det noen som bevisst går etter uforpliktende sex og bare det. Men i mange tilfeller vet man ikke på forhånd hva det blir til.

tenkt på at han kanskje tenker akkurat det samme som deg?

du har jo ikke noe å tape på å invitere ham på en kopp kaffe, annet enn å få vite hvor du står. enten sier han nei, eller så blir han med og du får sjansen til å møte ham i edru tilstand og ta det derfra...

selv om han tok initiativet til å utveksle nummer, så betyr ikke det at han ikke håper du tar initiativet først... han er såklart også livredd for å bli avvist, og prøver desperat å ikke virke desperat... kanskje.

Gjest - Foreløpig Anno Nym

Bruk humoren din. SMS eller ring ham og si at du er ute av trening. Spør ham om det fremdeles er slik at gutten tar initiativet, eller om jentene også kan gjøre det nå?

Har han moral, så gir han deg enten det ene, eller det andre signalet. Og vips - ferdig med det. Så slipper du å lure ihvertfall...

Gjest utavtrening

Bruk humoren din. SMS eller ring ham og si at du er ute av trening. Spør ham om det fremdeles er slik at gutten tar initiativet, eller om jentene også kan gjøre det nå?

Har han moral, så gir han deg enten det ene, eller det andre signalet. Og vips - ferdig med det. Så slipper du å lure ihvertfall...

Tenkte jeg skulle sende en SMS, og si at det var hyggelig så lenge det varte..min sans for humor..

Andre forslag?

Gjest ikke signert

Tenkte jeg skulle sende en SMS, og si at det var hyggelig så lenge det varte..min sans for humor..

Andre forslag?

det kan misforstås og høres ut som om du er bitter, det var iallefall mitt første inntrykk

synes forslaget til han/hun som nevnte at du er ute av trening var godt

Gjest - Foreløpig Anno Nym

Andre forslag?

Lol.

Joa, du kan jo si det, men har kanskje en litt bitter undertone? Men det er kanskje bare meg som syns det.

Hva med: Syns det var kjekt å treffe deg. Syns du det var kjekt å treffe meg? Hvis ja: Skal vi treffes en gang til for å bekrefte det? Lol.

Her er det ikke annet å gjøre enn å hoppe i det. Dersom du har mobilnummeret hans, så send en SMS. Men la være å komme med slike drypp som "Hyggelig så lenge det varte..." slik du foreslår under her. Det er ikke humor, det smaker av bitterhet:-)

Hvorfor ikke bare ta en liketil og grei tone, og skrive "Lyst på en kopp kaffe...? Hilsen Trine" eller noe sånt.

Ikke noe som kan misforstås eller tolkes i vilden sky. Husk at skriftlige meldinger kan det, for han hører jo ikke tonefallet ditt og vet ikke om du fleiper eller er alvorlig om du prøver deg på noe underfundig humor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...