Gå til innhold

Han omgås damer med samme fornavn som eksen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest evalill

Typen min har to kvinnelige kolleger med samme fornavn som eksen hans. Jeg er redd at han får romantiske tanker om eksen når han snakker med disse damene. Jeg har forlangt at han finner seg en annen jobb, men det vil han ikke fordi han trives på jobben. Jeg er redd det skyldes at det jobber to kvinner med det fornavnet der.

Han sier at han elsker meg, men jeg tror det ikke når han bare fortsetter på samme arbeidsplassen. Skal jeg droppe han?

Fortsetter under...

Annonse

Har du sett Gjøkeredet? Den svært kjente, og gode, filmen med Jack?

Vel, uten å ødelegge handlingen for deg dersom du ikke har sett den, så ender den med at Jack blir lobotomert og til og med avgår ved døden.

Jeg vil anbefale deg å prøve lobotomi. Om du klarer å få en stor indianer til å fullføre filmen i detalj, gjenstår og se, men du har i hvert fall lite og tape på lobotomidelen.

Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...