Gjest ForceBrute Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei alle sammen! Har lest noen innlegg om analsex, men aldri prøvd det før. Leste det innlegget av Gro Isachsen ang hvordan man skal gå frem. et par ting jeg lurer på, som jeg håper jeg kan få noen konstruktive svar på? 1) Når det er en så grundig prosess og det hele tiden snakkes om hvor forsiktig man må være fordi det kan gjøre vondt, hvorfor gjør folk det da? 2) Hvor godt er det? På en skala fra 1-10 ? 3) Hvordan FØLES det for gutten i forhold til vanlig vaginalt samleie? Mykere? Trangere? Bedre utløsning? 4) Hvordan føles det for jenta? Bedre orgasme? Bedre følelse av å bli "fylt"? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123838-har-behov-for-%C3%A5-vite-ang-analsex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er klart man må være forsiktig i forhold til analsex. Åpningen der bak er ikke skapt for noen penis, og er langt mindre elastisk enn vagina. Men man trenger jo ikke drepe spenningen oppi all forsiktigheten heller:-) Forsiktig er ikke det samme som "rør meg som om jeg var laget av glass"... I den rette situasjonen tenker man ikke nevneverdig over det - noe som sikkert er grunnen til at folk gjør det likevel:-) Som jente liker jeg følelsen av å være "fylt" som du snakker om, og noe av det beste jeg vet er en buttplug i stumpen og penis i vagina. Men hver sin smak! Analsex kan vi diskutere opp og ned og i mente, og på alle spørsmål vil du få forskjellige svar. Smaken er jo som kjent (og passende nok i dette tilfellet) som baken! Nå har jeg i farten glemt hva det egentlig var du spurte om, men jeg håper jeg svarte på noe av det i alle fall! Suss fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123838-har-behov-for-%C3%A5-vite-ang-analsex/#findComment-750778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karison Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 1. Det er ikke alle som har analsex. Noen er redd for å prøve, noen vil ikke prøve, andre har prøvd men liker det ikke, mens flere synes det er helt topp. Det med forsiktigheten må man finne ut av selv, i forhold til hva som kjennes behagelig og ikke. Harde støt kan være ubehagelig. 2. Umulig for meg å vite hva andre synes, men jeg synes det er helt sinnsykt ! Skalaen din ser jeg ikke helt pointet med, for hva skal analsex'n måles opp i mot ? 3. Det jeg vet er at det visst nok er vanvittig godt å ta dama bak. Menn hevder det er trangere, noe som gir penis ytterligere stimuli enn i vagina. 4. For mitt vedkommende gir det en ubeskrivelig orgasme...! Kan allikevel forstå at andre ikke er interessert i analsex. Det kan være både menn og kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123838-har-behov-for-%C3%A5-vite-ang-analsex/#findComment-751803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 1) Fordi det er godt, annerledes og som en variasjon i sexen. Prosessen til pikken er inne er jo ikke akkurat så "medisinsk" forberedende som noen får det til å høres ut. Det er spennende, opphissende å gå over fra oralt til vaginalt og så nærme seg analen.. Fingring mens penetrering i vagina er en fin begynnelse. Og masse glidemiddel. 2) På en skala fra 1-10? Hmm, det er veldig godt, men ikke noe jeg gjør hver gang. Dessuten kan det føles forskjellig innimellom. Noen ganger frister det ikke med analsex, mens andre ganger er det en 10'er. Dagsform, tid, syklus og kåthet spiller inn.. 3) Kan ikke svare på det jeg, men jeg har hørt rykter om at det er helt ok;) 4) Det føles som om man er fyllt på en helt annen måte ja. Hvis man i tillegg kjører double penetration med en vibrator i vagina er det en optimal stuffet feeling ja. Analsex kan virkelig få hårene til å reise seg fordi det så godt, og gir en annen orgasme som er eh..*rødme* veldig ok;) Faktisk første gang jeg fikk orgasme med en pikk inni meg var under analt samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123838-har-behov-for-%C3%A5-vite-ang-analsex/#findComment-752002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.