Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på hvordan du har det for tiden. Her går det bra. Har fortsatt litt vondt i magen etter uttak, og frontpartiet er veldig ømt. Begynner å bli litt trøtt igjen, men det er jo en vanlig bivirkningen til progesteronet. Gleder/gruer meg til mandag ..... Håper det er vår tur denne gangen.

Ha en fin dag c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123839-khalana-hvordan-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei heli!

Det går greit med meg også:)Er som deg litt øm i magen,er ganske oppblåst ennå.Og trøttheten viser seg her også..i går var jeg faktisk ganske svimmel også i perioder.Det var ganske ekkelt.

Skal du teste deg på mandag??

Jeg må vente helt til neste torsdag!!!Det er helt utrolig så seint dagene går asså.

Vi får krysse alt vi kan for hverandre for nå er det vår tur!!:)

Hilsen rugehøna

hei heli!

Det går greit med meg også:)Er som deg litt øm i magen,er ganske oppblåst ennå.Og trøttheten viser seg her også..i går var jeg faktisk ganske svimmel også i perioder.Det var ganske ekkelt.

Skal du teste deg på mandag??

Jeg må vente helt til neste torsdag!!!Det er helt utrolig så seint dagene går asså.

Vi får krysse alt vi kan for hverandre for nå er det vår tur!!:)

Hilsen rugehøna

Hei igjen.

Må du vente med test til torsdag ? Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve mandag, men kan også teste selv for da kan det evt gi utslag. Hvis det går som sist kommer mensen på dag 11, så søndag blir en nervepirrende dag.

Lykke til videre med ruging og andre avslappende øvelser.

Hei og Hå fra

Hei igjen.

Må du vente med test til torsdag ? Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve mandag, men kan også teste selv for da kan det evt gi utslag. Hvis det går som sist kommer mensen på dag 11, så søndag blir en nervepirrende dag.

Lykke til videre med ruging og andre avslappende øvelser.

Hei og Hå fra

hei igjen:)

Ja de sier på haukeland at testen kan vise feil hvis vi tar den for tidlig.Det er progesteronen som er i blodet som kan slå ut på blodprøven..

Men lykke til på mandag da:)

Søndagen får du enten gjøre noe som du klarer å glemme nervene(fortell meg ka det kan være)eller å rett å slett sove gjennom hele dagen..he he..

tvi tvi til deg:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...