Gå til innhold

vibrator

Anbefalte innlegg

Gjest lyståkoselitt
Skrevet

noen som kan anbefale en god klitoris-vibrator??

Skrevet

Elektrisk tannbørste. Har jeg hørt. :-)

Har du hørt??.........hehehe....

Skrevet

det aller beste er sparedusj med regulerbart dusjhode!!!

Det er ingen vibrator da. Litt upraktisk og ganske så utennende å måtte onanere i dusjen da...

Gjest katrine nitimen
Skrevet

Det funker så det gviner det ja.. Det er vel mange jenters første erfaring med noe som durer de kan bruke "der". Mange som er flaue for å kjøpe ordentlige saker i begynnelsen..

Gjest lyståkoselitt
Skrevet

Joda, tannbørste er kjempegreier det! :) Men det lugger litt... ;) Hehe..

Gjest ikke signatur
Skrevet

tull, håper jeg..

Gjest ukekrw lier
Skrevet

tull, håper jeg..

Neida, den rister jo den.. Litt plastfolie rundt busta, evt en klut rundt tuppen uten børste og på klitten... oi oi oi...

Skrevet

Joda, tannbørste er kjempegreier det! :) Men det lugger litt... ;) Hehe..

Barber deg foerst :-)) Ellers er Delfinen aa anbefale, den faaes kjoept paa Svinesund, sexshoopen for kr. 250 Nkr.

Stille rolig og god ifoelge testpersoner

Skrevet

Det er ingen vibrator da. Litt upraktisk og ganske så utennende å måtte onanere i dusjen da...

upraktisk og utennende å onanere i dusjen? eller å ha sex i dusjen? vann er jo sinnsykt sexy da!!! og så kan man kombinere det med å barbere seg eksempel... veldig praktisk, og vannet tenner meg iallfall!

Skrevet

Gemini har forslått en superduper som er forholdsvis stille, billig (200kr ca) og er kraftig i vibrasjonene.

Løp og kjøp! :-))

Skrevet

upraktisk og utennende å onanere i dusjen? eller å ha sex i dusjen? vann er jo sinnsykt sexy da!!! og så kan man kombinere det med å barbere seg eksempel... veldig praktisk, og vannet tenner meg iallfall!

Du blir vel tant av å barbere deg og du.. jaja.. Vann er ikke akkurat sexy da, men sex i dusjen er bra. Onanere der er kjipt.. mye bedre å gjøre det i senga feks.. mye mer kos da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...