Gå til innhold

Farge og konsistens på kvinnens safter

Anbefalte innlegg

Gjest martinsen

Min kjære har ganske hvite safter og veldig mye. Etter vi har pult en stund kan det nesten se ut som jeg har kommet fordi det blir litt hvitaktig på henne av alle saftene hennes. Er det vanlig at det er sånn? Trodde den skulle være blank jeg..

Lukter ikke noe, og smaker ikke vondt. Av og til er det noen "klumper" også, eller ikke klumper, men noe som sitter litt mer sammen på en måte.

Hva er vanlig? Hva har du vært borti, evt har selv?

Fortsetter under...

Den er ofte hvit ja! Spesielt når man har eggløsning. Eller, da er det kanskje enda mer annerledes da, eggløsning er jo sånt som sånne får som ikke går på p-piller... kan være blank også, men mest en kombinasjon... smaker vel litt som saltet smør?

Den er ofte hvit ja! Spesielt når man har eggløsning. Eller, da er det kanskje enda mer annerledes da, eggløsning er jo sånt som sånne får som ikke går på p-piller... kan være blank også, men mest en kombinasjon... smaker vel litt som saltet smør?

Min type sa også at han ikke trodde det skulle være sånn hvitt. At han trodde det skulle være blankt.

Han har hatt et langt forhold i flere år før meg og goså ligget med to andre.

Følte at det var noe galt med meg jeg da, om han ikke har sett noe hvitt før..

Min type sa også at han ikke trodde det skulle være sånn hvitt. At han trodde det skulle være blankt.

Han har hatt et langt forhold i flere år før meg og goså ligget med to andre.

Følte at det var noe galt med meg jeg da, om han ikke har sett noe hvitt før..

Hei,

Jeg tror atdet er normalt å se noe hvit. Jeg pleier å få noe hvit på pikken min etter jeg har gått inn og ut en del ganger. Jeg vet at det ikke er fra meg men henne. Men jeg er ikke sikker på om det har noe med eggløsning å gjøre som snilen sier. Min kone har det hver gang vi gjør. Vi har gjort dette i 10 år nå og jeg tror ikke det er noe farlig.

Hei,

Jeg tror atdet er normalt å se noe hvit. Jeg pleier å få noe hvit på pikken min etter jeg har gått inn og ut en del ganger. Jeg vet at det ikke er fra meg men henne. Men jeg er ikke sikker på om det har noe med eggløsning å gjøre som snilen sier. Min kone har det hver gang vi gjør. Vi har gjort dette i 10 år nå og jeg tror ikke det er noe farlig.

det er ikke farlig nei, det er normal utflod fra en kvinnes skjede...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...