Gå til innhold

Sårt i røttene etter barbering og sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

7

• bravura

7

• Kat-1

2

• Alisia1365380480

1

Problemet med hår er at de tyter ut av bikinitrusa, de lugger, mindre stimulering av klitoris under samleie, uhygienisk og er ikkeno sexy...

Vi snakker ikke om hår som vokser helt vilt, vi snakker om glattbarbering kontra å la det bli igjen litt.

Glattbarbert er faktisk ikke særlig sexy. Det er heller ikke sexy med hår som vokser vilt. Det finnes en mellomting.

Gjest hønami

Herregud så mange innlegg og ikke et forslag!!

Her er mine Ny høvel , zink salve eller aloe vera eller bacimycin. Bacimycin er bra. Ellers er eg for trimming av lengden til hverdags. barbering til fest. ellers blir det så mye jobb og og så vokser det jo bare mer og mer både i tykkelse og utbredelse jo mer man barberer...men det er deilig nybarbert!!!

Annonse

Gjest Harald Hårfagre på hodet -ikke der nede :-)

Hvorfor beholde håret på hodet, men ikke beholde det der nede?

Ja si det. Noen barberer seg der også. Oppå altså.

All hårvekst på kroppen kan en vel kalle naturlig.

Men ofte det er kulturellt/relgiøst betinget om hvor mye en velger å la gro ut.

Personelig barberer jeg ansiktet og det der nede. Hva andre mener om det får være deres sak. Vedkommende som startet strengen lurte på hva hun kunne gjøre for å hindre røde prikker og kløe.

-1. Barber med hårene

-2. La det gå et par dager mellom hver gang du barberer.

-3.Etterhvert kan du begynne å barbere på tvers av hårene.

-4 Så når huden han vennt seg til dette, kan du barbere mothårs.

Dette er min erfaring.

Alternativet kan være å fjærne

hårene med elektrolysebehandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...