Gå til innhold

Sammen trekninger under orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest hellige anna

Jeg merker ikke mye til at jeg har sammentrekninger under orgasme. Hverken ved kun klitoris stimuli eller ved både innvendig og klitoris.

Er det vanlig?

Orgasmen er helt nydelig, det er bare at jeg ikke merker så mye sammenrtrekninger.

Jeg kan av og til kjenne sammentrekninger når jeg er "bare" kåt da, uten noe stimuli..eller kanskje ei trang bukse Kjenner ikke noe annet da da. Hva er det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124097-sammen-trekninger-under-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å holde en finger inni skjeden mens du får orgasme? Mens du onanerer i dusjen eksempel? Da vil du kjenne sammentrekningene. Noen ganger er det bare et par-tre store sammentrekninger, noen ganger mange små raske... veldig spennende, en god grunn til å onanere idag!

Gjest hellige anna

Har du prøvd å holde en finger inni skjeden mens du får orgasme? Mens du onanerer i dusjen eksempel? Da vil du kjenne sammentrekningene. Noen ganger er det bare et par-tre store sammentrekninger, noen ganger mange små raske... veldig spennende, en god grunn til å onanere idag!

Når man onananerer har man jo gjerne fingrene inne i seg da, og da kjenner jeg som sagt ikke noe særlig sammentrekninger. Kjenner dem ikke "i" skjeden heller.

Jeg onananere helst ikke i dusjen. Turn off..

Gjest hellige anna

Vær fornøyd med det. Jeg kjenner sammentrekningene men ingen nytelse

Jeg har også sammentrekninger av og til hvis jeg feks sitter med bena i kors, så det blir prss på klitten. Uten å være kåt. Da er det kun sammentrekninger og ingen annen følelse i kroppen.

Er du skikkelig kåt og sånn når du får sammentrekningene da?

Når man onananerer har man jo gjerne fingrene inne i seg da, og da kjenner jeg som sagt ikke noe særlig sammentrekninger. Kjenner dem ikke "i" skjeden heller.

Jeg onananere helst ikke i dusjen. Turn off..

hmm... litt rart, kanskje musklene dine ikke er så sterke... øvd på knipeøvelser? kjøp vaginakuler, de er veldig bra for å styrke musklene i skjeden!

Annonse

Gjest hellige anna

hmm... litt rart, kanskje musklene dine ikke er så sterke... øvd på knipeøvelser? kjøp vaginakuler, de er veldig bra for å styrke musklene i skjeden!

Hvis jeg kniper kjenner jeg det godt rundt fingrene. Tror musklene er helt ok.

Les svaret mitt til "det er verre".. jeg får sammentrekninger men ikke under orgasmen. Savner det ikke så mye, men trodde det var vanlig da

Gjest det er verre

Jeg har også sammentrekninger av og til hvis jeg feks sitter med bena i kors, så det blir prss på klitten. Uten å være kåt. Da er det kun sammentrekninger og ingen annen følelse i kroppen.

Er du skikkelig kåt og sånn når du får sammentrekningene da?

Jada, det er jeg. Men ingen nytelse, bare sammentrekningene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...