Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pysj om vinteren har jeg. Samboer har boxer og t-skjorte. På sommeren er det noen ganger med truse/boxer og noen ganger i nettoen.

Sexlivet vårt er bra.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

6

• Atene

5

• maiken76

3

• bravura

3

Mest aktive i denne tråden

Alisia1365380480
Skrevet

Har samboer og vi sover begge nakne, sex eller ikke sex. Nøyer oss med ei dyne vår, sommer og høst. 2 om vinteren. Utrolig deilig med naken hud...mmmmm.

Skrevet

Jeg sover i pysj, rett og slett fordi jeg er en frysepinn:-) Sover jeg uten pysj, så våkner jeg forfrossen opp i løpet av natten, og har sparket av meg dyna.

Jeg har forresten aldri sovet naken. Aner ikke hvorfor, men det har vel sammenheng med vane. Jeg har vokst opp med en gjeng brødre (3 stk) og før man visste ordet av det sto en i døra uten å banke på. Kanskje det har noe å si?

Nåja, jeg liker å ha noe på meg om natten, rett og slett fordi jeg fryser ellers.

Mannen min sover i boksershorts. Og jeg tror sexlivet vårt er sånn passe gjennomsnittlig. Noe sjeldent i blant, så plutselig et par dager på rappen.

Skrevet

Alltid naken i senga! Hvor er logikken med å kle på seg for å sove?! Fryser man er det bare å ta en dyne eller pledd ekstra!

Skrevet

Njaa.. han sover naken, ikke jeg. Må ha truse på når jeg skal sove (men fram til da, er det uten..).

Skrevet

Njaa.. han sover naken, ikke jeg. Må ha truse på når jeg skal sove (men fram til da, er det uten..).

da vet han jo alltid når du vil sove og når du vil ha sex...

Skrevet

Jeg sover nesten bestandig naken og det har ingenting med forholdet å gjøre, vi sover ikke i samme rom lenger. Da forholdet var bra sov vi nakne begge to under samme dobbeldyne.

Skrevet

Jeg sover naken, mens kona har på seg kyskhetsbeltet sitt som vanlig, pluss stakken og broka og nattluen....

Gjest Pricilla
Skrevet

Alltid naken i senga! Hvor er logikken med å kle på seg for å sove?! Fryser man er det bare å ta en dyne eller pledd ekstra!

Man slipper fittesaft på sengetøyet! ; )

Jeg sover i string..Han i boxer. Er vi drita og nettopp hatt sex så hender det vi sover nakne, men synes det blir klissete mellom beina+på dyna...

Skrevet

Jeg sover i string..Han i boxer. Er vi drita og nettopp hatt sex så hender det vi sover nakne, men synes det blir klissete mellom beina+på dyna...

Har du bare sex i fylla???

Skrevet

papir på nattbordet!

Skrevet

da vet han jo alltid når du vil sove og når du vil ha sex...

.. neei, ikke alltid... smiler

Skrevet

Vi sover nakne. Jeg har gjort det i mange år. Mannen min pleide å sove med trusa på, men det har jeg vent ham av!!!

Vi har hver vår dyne.

Vi sover nakne uansett hvor gode venner vi er i øyeblikket. Dessuten er det veldig greit når lysten plutselig kommer - easy access!!!!

Gjest Pricilla
Skrevet

papir på nattbordet!

mener mens jeg sover da! : ) kommer jo noe ut hele tida, og da kommer det på dyna. Jeg pleier å ha dyna mellom beina og vil helt ikke gli trynet mitt i hellige safter natta etterpå! ; ) Enten må jeg ha på undertøy eller bytte dynetrekk hver dag og det er ikke aktuelt gitt! ; )

Gjest Pricilla
Skrevet

Har du bare sex i fylla???

nei har ikke bare sex i fylla, men det er bare i fylla etter sex vi sover nakne! ; ) Ellers er det på med string/boxer etter vi har kosa litt...

Skrevet

mener mens jeg sover da! : ) kommer jo noe ut hele tida, og da kommer det på dyna. Jeg pleier å ha dyna mellom beina og vil helt ikke gli trynet mitt i hellige safter natta etterpå! ; ) Enten må jeg ha på undertøy eller bytte dynetrekk hver dag og det er ikke aktuelt gitt! ; )

ok, noen er sikkert mer nøye på sånt enn andre bare, er ikke så nøye på det jeg, det tørker jo, og er sikkert ikke fullt av bakterier eller noe slikt... og det er så sinnsykt mye deiligere å ligge inntil en naken rumpe, enn en boksershorts...

Skrevet

nei har ikke bare sex i fylla, men det er bare i fylla etter sex vi sover nakne! ; ) Ellers er det på med string/boxer etter vi har kosa litt...

Jeg hadde nok egentlig ikke noe med det da....men ...(",)...

Skrevet

Først må jeg vite hvilken betydning dette spørsmålet har for verdens utvikling de neste 10 000 år?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...