Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

6

• Atene

5

• maiken76

3

• bravura

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg sover i pysj, rett og slett fordi jeg er en frysepinn:-) Sover jeg uten pysj, så våkner jeg forfrossen opp i løpet av natten, og har sparket av meg dyna.

Jeg har forresten aldri sovet naken. Aner ikke hvorfor, men det har vel sammenheng med vane. Jeg har vokst opp med en gjeng brødre (3 stk) og før man visste ordet av det sto en i døra uten å banke på. Kanskje det har noe å si?

Nåja, jeg liker å ha noe på meg om natten, rett og slett fordi jeg fryser ellers.

Mannen min sover i boksershorts. Og jeg tror sexlivet vårt er sånn passe gjennomsnittlig. Noe sjeldent i blant, så plutselig et par dager på rappen.

Annonse

Gjest Pricilla

Alltid naken i senga! Hvor er logikken med å kle på seg for å sove?! Fryser man er det bare å ta en dyne eller pledd ekstra!

Man slipper fittesaft på sengetøyet! ; )

Jeg sover i string..Han i boxer. Er vi drita og nettopp hatt sex så hender det vi sover nakne, men synes det blir klissete mellom beina+på dyna...

Annonse

Vi sover nakne. Jeg har gjort det i mange år. Mannen min pleide å sove med trusa på, men det har jeg vent ham av!!!

Vi har hver vår dyne.

Vi sover nakne uansett hvor gode venner vi er i øyeblikket. Dessuten er det veldig greit når lysten plutselig kommer - easy access!!!!

Gjest Pricilla

papir på nattbordet!

mener mens jeg sover da! : ) kommer jo noe ut hele tida, og da kommer det på dyna. Jeg pleier å ha dyna mellom beina og vil helt ikke gli trynet mitt i hellige safter natta etterpå! ; ) Enten må jeg ha på undertøy eller bytte dynetrekk hver dag og det er ikke aktuelt gitt! ; )

mener mens jeg sover da! : ) kommer jo noe ut hele tida, og da kommer det på dyna. Jeg pleier å ha dyna mellom beina og vil helt ikke gli trynet mitt i hellige safter natta etterpå! ; ) Enten må jeg ha på undertøy eller bytte dynetrekk hver dag og det er ikke aktuelt gitt! ; )

ok, noen er sikkert mer nøye på sånt enn andre bare, er ikke så nøye på det jeg, det tørker jo, og er sikkert ikke fullt av bakterier eller noe slikt... og det er så sinnsykt mye deiligere å ligge inntil en naken rumpe, enn en boksershorts...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...