snilen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva mener du med at man har sex for å lage barn? Mener du at det forklarer hvorfor det ikke betyr så mye for så mange å ikke bli tilfredsstilt seksuelt? Og hva mener du med det siste du sier; evt. ekteskap? At det er forståelig at så mange ikke legger vekt på nytelse all den tid de allerede er gifte?? Jeg sier på ingen måte at jeg forstår dette, men jeg sier at dette er den eneste logiske grunnen jeg ser til at disse kvinnene har sex uten å ønske noen nytelse eller tilfredstillelse ut av det. altså, de har sex for å få barn, ikke fordi de liker det. eller, de har sex for å bli gift, eller å forbli gift, altså for å bevare roen i ekteskapet og tilfredstille mannen. kanskje for barnas skyld og husfredens skyld. gammeldagse tanker, som jeg regner med endel fortsatt har. håper jeg aldri gjør noe slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124099-er-dette-sant/page/2/#findComment-753528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg sier på ingen måte at jeg forstår dette, men jeg sier at dette er den eneste logiske grunnen jeg ser til at disse kvinnene har sex uten å ønske noen nytelse eller tilfredstillelse ut av det. altså, de har sex for å få barn, ikke fordi de liker det. eller, de har sex for å bli gift, eller å forbli gift, altså for å bevare roen i ekteskapet og tilfredstille mannen. kanskje for barnas skyld og husfredens skyld. gammeldagse tanker, som jeg regner med endel fortsatt har. håper jeg aldri gjør noe slikt. Men hvis du så på undersøkelsen så var den foretatt på kvinner i alderen opp til 35 år (jeg mener det var fra 20 -35). Altså, den samme alderen som de fleste av oss her inne ... Joda, det kan gjerne være slik som du sier - det gjelder jo bare noen få prosent i Norge. Men det merkelige er at halvparten av kvinnene i Frankrike ikke føler dette er viktig. HALVPARTEN! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124099-er-dette-sant/page/2/#findComment-753533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.