Gå til innhold

Forhold går til dundas,hjelp

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei på 28 som bor hos min samboer. Prob er at jeg sliter med å ikke ha møbler eller min eiendom der.Sover i en enkel seng sammen,det blir dårlig med søvn fra min side. Vi krangler nå sist i går om mine kner for sliter med dem. Kom med en ide om at jeg skulle begynne jogge ut,men er det bedre når enn nesten ikke kan gå vanlig fra før? det har vært slutt 3 ganger pga vi er uenige,hvorfor sier han prob ligger hos meg? Jeg mener det er hos han.Hiver meg ut når det ender med krangler og jeg er dum å klarer jo ikke. Idag så sitter jeg i huset til mine foreldre. Han er 32,sier hele tiden det fungerer ikke jeg bør roe ned tempramanget mitt. Jeg blir vel ikke det helt uten vidrere heller. Spørr meg,jeg er ikke flink å skrive. flyttet ut i fjor for 1år siden oxo,han ba meg komme tilbake og ditt og datt.Føler ikke alt er holdt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124127-forhold-g%C3%A5r-til-dundashjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette virkelig en person du har lyst til å dele livet ditt med?? Du må ikke gå i den "klassiske fella" hvor du tror at en mann kan forandre seg, bare du gjør "ditt og datt". Ingen kan forandre seg uten å virkelig VILLE det sjøl, og velger å jobbe med seg sjøl.

Jeg for min del, ville følt at jeg hadde det langt bedre alene, enn sammen med en sånn person.

I et ålreit forhold fungerer ting på en helt annen måte enn du beskriver. Så lenge dere bor sammen, så er boligen også din, i den forstand at han ikke bare kan kaste deg ut når han føler for det. I såfall må det jo være fordi han ønsker et reelt brudd (og ikke bare fordi man er lei av hverandre, krangler osv.). Selvsagt bør du ha noen av dine ting der du bor (eller dere finner en ny bolig sammen, som er begges! Og om du har plager med knærne, så er selvsagt ikke jogging noe smart forslag (men evt. rolige gåturer, svømming, rolig sykling på ergometersykkel el.lign.).

Nei, mitt råd må være at du bare skal være glad om du kommer deg vekk fra hele fyren. Jeg håper derfor dere ikke har barn sammen?

Tenk i alle fall grundig igjennom om du virkelig vil dele livet ditt med en slik person...

Er dette virkelig en person du har lyst til å dele livet ditt med?? Du må ikke gå i den "klassiske fella" hvor du tror at en mann kan forandre seg, bare du gjør "ditt og datt". Ingen kan forandre seg uten å virkelig VILLE det sjøl, og velger å jobbe med seg sjøl.

Jeg for min del, ville følt at jeg hadde det langt bedre alene, enn sammen med en sånn person.

I et ålreit forhold fungerer ting på en helt annen måte enn du beskriver. Så lenge dere bor sammen, så er boligen også din, i den forstand at han ikke bare kan kaste deg ut når han føler for det. I såfall må det jo være fordi han ønsker et reelt brudd (og ikke bare fordi man er lei av hverandre, krangler osv.). Selvsagt bør du ha noen av dine ting der du bor (eller dere finner en ny bolig sammen, som er begges! Og om du har plager med knærne, så er selvsagt ikke jogging noe smart forslag (men evt. rolige gåturer, svømming, rolig sykling på ergometersykkel el.lign.).

Nei, mitt råd må være at du bare skal være glad om du kommer deg vekk fra hele fyren. Jeg håper derfor dere ikke har barn sammen?

Tenk i alle fall grundig igjennom om du virkelig vil dele livet ditt med en slik person...

nei vi har ikke barn sammen kjent hverandre siden 97,kanskje forblir jeg så kommer aldri det til å skje noe. Han mener at huset bør gjøre det ferdig og at han ikke mister penger da han kjøpte det. tilhører aneks til oxo

nei vi har ikke barn sammen kjent hverandre siden 97,kanskje forblir jeg så kommer aldri det til å skje noe. Han mener at huset bør gjøre det ferdig og at han ikke mister penger da han kjøpte det. tilhører aneks til oxo

Men - slik som du beskriver ham, så virker ikke ting særlig ålreit? Vil du virkelig fortsette forholdet da?

Jeg får han ikke ut av hodet

Du får han ut av hodet om du vil det.

Men - det er jo DITT VALG om du vil holde ut med en mann som behandler deg slik du beskriver...

Jeg sier bare at JEG ikke ville levd mitt liv sammen med en slik person. Gjensidig respekt og trivsel er altfor viktig for meg.

Annonse

Du får han ut av hodet om du vil det.

Men - det er jo DITT VALG om du vil holde ut med en mann som behandler deg slik du beskriver...

Jeg sier bare at JEG ikke ville levd mitt liv sammen med en slik person. Gjensidig respekt og trivsel er altfor viktig for meg.

Trodde jeg var ferdig med han,men han kom dukkenes opp igjen sist.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...