Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor lenge det er vanlig å vente på svar fra sykehus etter innlevering av sædprøve + ferdigtatte blodprøver. Min sambo leverte inn sædpr.helt i begynnelsen av aug. og vi har fortsatt ikke hørt noe. Det er greit at man skal være tålmodig, men...

Jeg er ny her etter 14 mnd.prøving. Vet at det ikke er så veldig lenge. Men det er tøft når flere venninner, samt min svigerinne får det til å klaffe omtrent på første forsøk føles det ekstra ille. I løpet av året vi har prøvd har jeg blitt tante til en, samt "filletante" til fem og det er to til på vei.

Krysser fingrene hver måned og på en måte blir vi nesten ikke skuffet når mensen kommer lenger.

Vet at det er mange som har prøvd mye lenger enn oss og jeg føler med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124176-s%C3%A6dpr%C3%B8veblodpr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke helt hvor lenge vi ventet, men det var ikke mer enn 2-3 uker. Svaret på prøven deres skal i alle fall være klart nå. Men svaret ble sendt til primærlegen som hadde henvist oss, så vi måtte dit for å få vite resultatet.

Lykke til !

Jeg husker ikke helt hvor lenge vi ventet, men det var ikke mer enn 2-3 uker. Svaret på prøven deres skal i alle fall være klart nå. Men svaret ble sendt til primærlegen som hadde henvist oss, så vi måtte dit for å få vite resultatet.

Lykke til !

Hei. Du får svar på prøvene ved å ringe legen som henviste dere til å ta disse. Det måtte vi.. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...