Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.Man kan vel kjenne lukten av stradivariuus bare av å tenke på storm kåte barneTV Vibeke, og man kan jo bare lure på tittelen "lekestuen"

Geir Børresen som labbetuss som koser seg med sex osende Vibeke Sæter Eer for meg den ultimate sex fantasi...

Da jeg fikk høre om Børretsens homofili, ødele det regelrett hele sex- livet mitt. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å få sex_ lysten min tilbake??? Jeg er desperat!

Desperat hisen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124254-vibeke-s%C3%A6ter-og-lekestuen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uekte nick

He he det er det dummeste jeg har hørt, Klart man kan ha barn selv om man er homse! De aller fleste homser har faktisk barn.

Har en mann lagd barn med en kvinne på den naturlige måten er han ikke homo. Da er han bifil. En helhomo mann får ikke opp snabben sammen med ei dame

Annonse

Blomster-Finn er ultra homo - han har barn og kom ut av skapet da barna var voksne.

sant som det ble sagt her. En får ikke opp snoppen sin for en dame om en er ultra homse. Det er ikke sikkert at han var super ultra homse før vet du. Det kan gro på med årene, ha ha.

Skal ta å spørre blomster finn når jeg møter han på gata neste gang;o)

en bvenn av meg er 100 % homofil...men han hadde sex med ei jente for en stund siden bare for å teste.. :-)

Hun visste selvfølgelig at han er homo.

bvenn...det var ikke helt rett da.. kategoriserer ikke venner i avenner og bvenner... den b-en skulle ikke være der da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...