Gjest eljo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er meg. Jeg tror jeg begynner å bli litt for vant til å være i behandling... Etter å ha snakket med legen på RH etter at forrige forsøk heller ikke ga noe resultat, ble vi enige om at jeg skulle ta en clomifen-test, antagelig for å se om jeg har noe fart igjen i eggstokkene eller noe, før vi går på et fjerde egenbetalt søskenforsøk. Jeg var litt i tvil om det var noen vits, for jeg har visst innerst inne bestemt meg for det fjerde forsøket uansett. Men jeg fikk nå resepten, og når det nå ikke blir noe forsøk før i uke 2, så tenkte jeg at - greit nok - vi kan jo ta den testen da. Første blodprøve fikk jeg en kollega til å ta ut, men så hadde jeg glemt rekvisisjonen hjemme, så jeg la serum i fryseren på jobben så lenge. Dag 5 opprant, og jeg husket faktisk å ta alle Pergotimetablettene etter oppskriften. Men så kom dagen for andre blodprøve. Det hadde jeg helt glemt, selv om jeg hadde skrevet det i timeboka på jobben, så da jeg godt og vel var kommet hjem sent på kvelden, ringte det en liten bjelle hos meg. Oooops. Så da var det å improvisere litt. Fant frem et par 2ml-sprøyter og en grønn kanyle fra siste forsøk og en gummistrikk, og tappet ut en totre ml blod. Det gikk så greit så, var ikke vondt engang. Men nå har jeg jo ikke noen blodprøveglass her hjemme som egner seg for forsendelse, så da måtte jeg få serum over i en annen sprøyte og så legge den i fryseren. Der ligger den nå. Tror dere jeg husker å ta med den og begge rekvisisjonene på mandag så jeg får postet prøvene da? *Sukk* Jeg tror ikke jeg kommer til å huske det. Kanskje det er underbevisstheten som ikke vil høre svaret på testen... ;-) Jaja, det murrer nå skikkelig i eggstokkene i hvertfall, så noe liv er det visst i de "gamle" eggstokkene ennå, og vi hopper iherdig i halmen annenhver dag for tiden, men siden problemet er at rumpetrollene ikke klarer å svømme for alle antistoffene som klistrer seg på, er det nok ingen reell sjanse for at det kan bli noe resultat av dette rotet heller. Noen surrealistiske minner skal man vel ha fra denne karusellen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124274-surrehue/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
biabia Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann Eljo. Håper at blodprøvene holdt og at du får posetive svar. Det er noen som har snakket litt om denne Clomefin testen på fub sine sider. Håper at du har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124274-surrehue/#findComment-754524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.