Gå til innhold

*Nysgjerrige*

Anbefalte innlegg

Vanilje_babene

Hei vi e to jenter som lurer på nokke..

1. Er det lett å være for trang?

2. Trenger du forspill?

3. Er du veldig støl etter at man har hatt sex??

4. Hvor gammel må man være for å få kjøpt angrepiller??

5. Må jenten være kåt for å ha sex??

6. Hvor mangen ganger må man ha sex før d begynner å bli deilig??

7.gjør d veldig vondt første gang??

Dt var d vi lurte på denne gang.. Håper noen svarer..

Koos fra to nysgjerrige 14'åringer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124329-nysgjerrige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"1. Er det lett å være for trang?"

Lett? Æ... Vel. Nei. Ja. Jeg vet ikke.

"2. Trenger du forspill?"

Trenger ikke, men det er praktisk.

"3. Er du veldig støl etter at man har hatt sex??"

Det hender jeg blir støl etter sex, ja.

"4. Hvor gammel må man være for å få kjøpt angrepiller??"

16? Jeg vet ikke om det er noen aldersgrense, men angrepillen er noe man ikke bør bruke. Man bør derimot bruke skikkelig prevensjon!

"5. Må jenten være kåt for å ha sex??"

Hun må ikke, men det er praktisk.

"6. Hvor mangen ganger må man ha sex før d begynner å bli deilig??"

Noen synes det er digg etter en gang, andre liker aldri sex.

"7.gjør d veldig vondt første gang??"

For egen del var det jævla vondt når jeg våknet opp med fyllenerver dagen derpå, men selve samleiet gikk smertefritt for seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124329-nysgjerrige/#findComment-754189
Del på andre sider

Jeg kan nok ikke hjelpe dere med alle spørsmålene, men dere spør "om jenten må være kåt for å ha sex".

Mitt svar er at jenta MÅ ikke være kåt for ha sex. Men hvorfor ha sex når man ikke er kåt?

Jeg har vel en liten mistanke om at dere kanskje føler et visst sexpress, så mitt råd er:

Ikke ha sex før dere føler dere klare for det! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124329-nysgjerrige/#findComment-754190
Del på andre sider

Ja, det er lett å være for trang. Spesielt om man er nervøs, eller litt usikker, eller flau eller egentlig ikke har lyst på sex men føler seg presset av gutten. I værste fall da så blir man helt stiv, og gutten kommer ikke inn uten å møtte tvinge seg inn. Om du derimot slapper av og koser deg og har kjempelyst, så er det ikke like ofte man er trang.

2. Trenger du forspill?

Jo mer forspill, jo mindre sjanse er det for at jenta er trang. Forspillet er jo fordi begge blir veldig kåte, av å kysse og klemme og kose. Mange ganger så holder det med forspill. Du er ikke nødt å ha sex, selv om du har forspill. Forspill er jo deilig det også, bare ligge nakne inntil hverandre og kose med hverandre eksempel.

3. Er du veldig støl etter at man har hatt sex??

Det spørs hvor lenge jeg har hatt sex, og hvilken stilling vi gjorde det i. Og sex er jo ikke bare samleie, man kan gjøre mye annet også. Det er samleie man blir mest støl av tror jeg. Av å holde bena ut i været og slikt. Eller bare av å klemme hverandre hardt. Men sliten blir man alltid etterpå.

4. Hvor gammel må man være for å få kjøpt angrepiller??

Er det ikke seksten? Litt usikker jeg. Er det aldersgrense i det hele tatt? Man får det på apoteket nå iallfall, trenger ikke gå til lege. Men jeg håper dere ALDRI trenger å kjøpe angrepillen. Det er mye bedre å vente noen år, og så begynne med p-piller eksempel, siden mange gutter er flinke til å overtale en til ikke å bruke kondom, og vi har jo ikke lyst på barn. Men man må bruke kondom uansett da, vi jo ikke ha kjønnssykdommer! Kan ikke stole på hva gutten har gjort tidligere...

5. Må jenten være kåt for å ha sex??

Vet du, om jenta ikke er kåt når man har sex, så kan det nesten bli som en voldtekt faktisk. Jeg sammenligner kåt med det å ha lyst jeg nå. Og det holder ikke at man bare er nysgjerrig og vil ha det unnagjort. Om du er kåt, så er du oftest også våt, og det er absolutt best å være våt og åpen og ha kjempelyst for å ha samleie. Man trenger ikke være kåt for å bli kysset på brystene eksempel da, det er noe som kan gjøre deg kåt.

6. Hvor mangen ganger må man ha sex før d begynner å bli deilig??

Hvis du er for ung, så tror jeg man må ha samleie veldig mange ganger før det er deilig. Oralsex derimot synes mange er deilig nesten med en gang, om de slapper av og ikke er flaue. Men jeg har en slags teori om at samleie egentlig ikke blir ordentlig godt før man er rundt nitten-tyve! Så hva er vitsen med å holde på før det? Da er det bedre å onanere! (Noe som er veldig lurt for å ha glede av sex med en gutt!)

7.gjør d veldig vondt første gang??

Hvis du ikke er kjempeforelsket, kjenner gutten kjempegodt, er våt og kåt, har ligget nakne sammen og kost med hverandre og kjenne kroppene til hverandre godt, så tror jeg samleie blir veldig vondt de første gangene. Om du er kjempekåt og har ventet lenge og bruker prevansjon og koser deg, så tror jeg ikke det gjør så vondt, om man ikke er så trang og gutten er forsiktig og hensynsfull. Kanskje prøver man ikke så lenge de første gangene heller. Best å finne en gutt som også er jomfru! Ellers tror jeg det er lurt å gi hverandre orgasmer sammen uten å ha samleie noen ganger først jeg!

Dt var d vi lurte på denne gang.. Håper noen svarer..

Koos fra to nysgjerrige 14'åringer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124329-nysgjerrige/#findComment-754239
Del på andre sider

Gjest VanillaC

Hei vi e to jenter som lurer på nokke..

Man er som regel ganske trang når man ikke har hatt samleie før, men skjeden er veldig elastisk da. Og jo mer man strammer musklene jo trangere blir det

2. Trenger du forspill?

Det er en fordel i hvertfall, da kan man kose og ta litt på hverandre og begge blir mer og mer tent

3. Er du veldig støl etter at man har hatt sex?? Det kommer an på hvor akrobatisk sex man har.

4. Hvor gammel må man være for å få kjøpt angrepiller?? vil tippe 16. Men husk: angrepille er ingen prevansjon, kun noe man tar i en krisesituasjon

5. Må jenten være kåt for å ha sex?? Teoretisk så må hun ikke.Men om hun ikke er kåt så har hun vel ikke lyst heller og da er det sannsynlig at det ikke vil være spesielt godt for henne.

6. Hvor mangen ganger må man ha sex før d begynner å bli deilig?? jeg syns det var deilig andre gang

7.gjør d veldig vondt første gang?? Det er veldig individuelt.Det føles litt som om noe som er altfor stort presser seg inn i deg, Hovedsaken til at det gjør vondt er vel atman blir litt usikker og spenner musklene. Det lønner seg og være sammen med en gutt man stoler på og er trygg på første gang, og ha et langt forspill

Håper det var noe fornuftig der da :) Klem Vanilla

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124329-nysgjerrige/#findComment-754685
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...