Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! vi er et par m to friske og raske-barn- som på tredje året har ønsket oss en "tredjemann"! Vi har ikke brukt noe annet prevensjon-mens vi har vært sammen- enn kondom- men for to år siden- tok jeg en primoluttkur-for å utsette mens, pga sydenferie! Etter dette- fikk jeg veldig uregelmessig mens-sykluser. For 6mnd siden- oppsøkte vi lege,for å finne ut hva som var galt. Det ble da tatt blodprøver, og eggløsntest- som viste seg å være neg! Deretter- begynte jeg m pergotime- men fremdeles, etter 6 mnd er det ikke funnet noe eggløsn. til tross for store doser - de to siste mnd(3tabl i 5dgr) De tre siste mnd- har syklusene, vært regelmessige-på 32dgr,hver gang. Alikevel- ønsket legen min at jeg skulle ta en pause, på 3mnd-før vi gikk videre! Er da litt redd- for at hormonene-skal komme i ubalanse, igjen, uten pergotime!? Lurer også på hvor "farlig" det kan være-å ikke ha eggløsn.? Har hørt om høy risiko-for cyster og kreft i eggstokkene o.l- Ellers luer jeg på- hva som ellers kan hjelpe til eggløsn- behandling/medikamenter?? Har hørt litt om hormonsprøyte-hvis ikke pergotime, hjelper!? Dette- ble kanskje langt, men har så mange spørsmål-og grubler på så mye- så jeg håper på svar.....! =0) Begynner å bli litt utålmodig-og erlitt bekymret....!(ønsker gjerne svar fra fagpersoner!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124350-ut%C3%A5lmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...