heli Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Hei Her er blødningen i full gang, som fryktet. Håper det går bra med deg. Krysser fingre og tær for testen i morgen TVITVI c",) 0 Siter
Filliokus Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Å nei heli, så utrolig synd! Jeg føler skikkelig med deg. Har blødd hele helgen og i dag har det vært mer sporblødning egentlig. Helt annerledes enn mensblødningene mine, men pga akkurat det frykter jeg det verste - nemlig at det som festet seg nå slipper taket )); Bare blodprøve i morgen vil gi sikkert svar. 0 Siter
khalana Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hei og beklager at jeg ikke har vært her på noen dager.Pcen har vært i ustand og jeg har trippet utålmodig rundt.. Det var synd å høre om blødningene du har fått!!Håper det ene har kloret seg fast da!! Jeg har nettopp fått blødning også Jeg merket det på magen i går at mensen var på vei..allerede på torsdag begynte jeg å bli lei meg og har vært det hele helgen..akkurat som om jeg visste at dette ville skje. Krysser fingre og tær for deg !! 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hei og beklager at jeg ikke har vært her på noen dager.Pcen har vært i ustand og jeg har trippet utålmodig rundt.. Det var synd å høre om blødningene du har fått!!Håper det ene har kloret seg fast da!! Jeg har nettopp fått blødning også Jeg merket det på magen i går at mensen var på vei..allerede på torsdag begynte jeg å bli lei meg og har vært det hele helgen..akkurat som om jeg visste at dette ville skje. Krysser fingre og tær for deg !! Nei og nei! Det var trist å høre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.