Gå til innhold

færre forsøk til søsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, noen har sagt det, og det stemmer sikkert i noen tilfeller. For meg har det ikke stemt, tredje forsøk gikk også i vasken, så det blir flere søskenforsøk på meg...

Det er det med statistikk, at det stemmer når man ser på mange tilfeller, men man kan ikke si noe om enkelttilfeller.

Lykke til, det stemmer sikkert for deg :-)

Hei. Da vi fikk nr. 1 var det på 1. IVF forsøk. Har nå hatt 2 søskenforasøk og 1 fryseforsøk uten hell, og skal snart igang med søskenforsøk nr. 3.

Lykke til!!!

PS - få sjekket stoffskiftet ditt. Etter en graviditet kan dette lett være litt på villspor og det er viktiga tdet er i orden for at man skal bli gravid. Mitt var for lavt og jeg går på kunstig tyroksin nå.

Hei. Da vi fikk nr. 1 var det på 1. IVF forsøk. Har nå hatt 2 søskenforasøk og 1 fryseforsøk uten hell, og skal snart igang med søskenforsøk nr. 3.

Lykke til!!!

PS - få sjekket stoffskiftet ditt. Etter en graviditet kan dette lett være litt på villspor og det er viktiga tdet er i orden for at man skal bli gravid. Mitt var for lavt og jeg går på kunstig tyroksin nå.

Takk for tipset, har faktisk nettopp fått det sjekket og det var litt bittelitt lavt. Men etter litt tid og ny sjekk var det greit. Vet ikke om det var tilfeldig eller om det hadde sammenheng med at vi fikk helhetsterapi i den perioden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...