Edelsten Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg er ei dame som har slitt med kronisk "tunghet" i hodet i 11 år. Jeg var underbitt, hadde tannregulering og deretter en kjeveoperasjon da jeg var over 20 år. Ca 4 måneder etter operasjonen, omtrent samtidig med at jeg begynte å studere, ble jeg svimmel i hodet. Etterhvert ble det slik som nå, -tunghet, følelsen av å ha på en badehette. Tungheten er der hele tiden. Er også plaget med stivhet i skuldre og nakke, og av og til hodepine. Har tatt både CT og MR uten resultat. Av behandlingsformer har jeg prøvd fysoterapaut, osteopat, akupunktur og kiropraktorer. Ingenting har hjulpet. Jeg tror at mine problemer har med operasjonen å gjøre. Er det noen som har opplevd noe lignende? Kan det være forandring i bitestilling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124410-tunghet-i-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.