Gjest forstår at dette er leit Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei Jeg forstår veldig godt at du er frustrert. Sex er jo en viktig del av et forhold. Da får en denne nærheten som er helt unik. Jeg er selv kvinne og jeg har litt kjennskap til to indiske kvinner. De var mine tidligere kollegaer. De ble begge det vi i norge kaller "tvangs giftet". De hadde aldri møtt sin mann før bryllupet omtrent. Det var rett fra å ikke kjenne hverandre til å gå til sengs etter bryllupet. Det kan være en veldig traumatisk opplevelse. Og spesielt ho ene sa at ho var fryktelig redd. Kanskje din kone følte det på samme måten og har mistet de gode følelsene en egentlig skal ha for å ha sex? Kanskje hun skulle ha snakket med en psykolog og dere iblant kunne dra til denne psykologen/rådgiveren sammen? Det er tydelig at hun har en eller annen form for skamfølelse eller avsky for nærhet og sex. Det er veldig trist. Jeg ser du har fått flere gode tips her inne om hvordan du kan gjøre ting bedre for henne. Tror du skal prøve det å gi henne nærhet og oppmerkesomhet uten sex i en periode. Kan dere snakke godt sammen ellers? Bruker hun å si at hun er glad i deg og slikt? Elsker hun deg? Hvordan er selvtilliten hennes. Går hun for det meste hjemme uten å gå skole/arbeide? Har hun veninner som er norske eller noen fra India? Er selvtilliten til en kvinne lav så kan sex lysten bli deretter. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124424-kona-har-ikke-lyst-til-sex/page/3/#findComment-756287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minga Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har prøvd å snakke om sex med henne, men hun viser ikke interese. Hun Har aldri hatt sex eller onarert før vi giftet oss. Synes dette høres litt søkt ut... Hvis en person ikke vil/tør/orker å kle av seg for sin egen ektemann etter så mange år, hvordan kan man da forvente at denne personen skal si "Jamen jeg er vant med å onanere fire ganger til dagen før jeg giftet meg med deg!" Er det reelt å tro at vedkommede som kommer fra en strengt religiøs kultur vil innrømme å ha onanert? Det var en tid i Norge at man ble blinde av å onanere... Jeg var ikke født på den tiden, men har lest en bok som til seksuell informasjon opplyser at man IKKE blir blind, som før antatt. Boken er skrevet tidlig på 60-tallet.... Og hva med munkene og nonnene som i århundrer skal avholde seg fra sex og slike uhumskheter? JEG tror iallefall INGENTING på det! Kona sier at hun ikke har onanert. Kanskje har hun ikke det, kanskje har hun det. Det er ikke dermed sikkert at hun vil innrømme det uansett... Kan'ke være lett....! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124424-kona-har-ikke-lyst-til-sex/page/3/#findComment-757028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.