Gjest Arne34 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei. Jeg er en mann på 34 år som ble separert for 1 år siden p.g.a at min ex-kone var utro mot meg. Vi hadde bra sex og jeg hadde ikke noe problemer med å få utløsning. I løpet av det året som har gått har jeg onanert en del og ikke hatt noe sexuell omgang med noen andre. Nå har jeg imidlertid truffet ei nydelig dame, men har noe problemer med å få utløsning når vi har sex. Jeg har greid å komme til slutt, men da etter ei lang stund, og jeg måtte konsentrere meg veldig. Kan dette skyldes at jeg har kommet inn i et mønster i forhold til onaneringen, eller kan det være andre psykologiske årsaker ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124443-manglende-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg tror nok onaneringen kan ha litt å si, og i begynnelsen av et forhold så er jo ikke det å holde lenge det værste som kan skje da, regner med sex er såpass deilig at det ikke er krise om du kommer eller ikke. Kan jo være andre ting også da såklart, redsel for å bli såret igjen, det er uvant med en ny partner, de gamle vanene fungerer ikke lenger, dere må lære hverandre å kjenne helt på nytt, det er nesten som å bli jomfru igjen! Og så kan det jo hende du er redd for at hun skal bli gravid eksempel? Og om du bruker kondom så må du regne med at det tar mye lenger tid før du får utløsning. Hvor lenge har dere prøvd egentlig? En time? Uansett, et triks er å onanere en stund først, og så ha samleie på slutten, eller omvendt, ha samleie først, og onanere hverandre etterpå. Men jeg vil tro du bare må slappe av og nyte ditt nye liv jeg. Er jo ikke rart om man spenner litt eller blir litt nervøs rett og slett heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124443-manglende-utl%C3%B8sning/#findComment-754788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ut fra din korte beskrivelse er det er ikke godt å si hva som er årsaken til at du ikke kommer. Det er mulig du gjennom ditt onanimønster har blitt vant til å gi penis sterkere stimulering enn en kvinne kan gi deg. Da trengs avlæring over tid. Den vanligste måten å løse det på er å få til en gradvis endring, ved at du til å begynne med både penetrerer henne, men samtidig trer støttende til med hånda. Bruk samleiestillinger som muliggjør det. Så slutter du gradvis med å bruke hånda over tid, dvs. at du bruker stadig løsere håndstimulering, sjeldnere og sjeldnere. Siden du ikke hadde problemer med å komme når du var gift, kan det også være nyhetens spenning som gjør at det tar litt tid. Det høres ut til at du spenner deg og anstrenger deg til det ytterste for å få det til å gå. En slik anspent situasjon er ikke den beste for å få til god sex. Hvorfor ikke bare tilfredstille henne, du er med og nyter det hele mens dere holder på, men jobber ikke intens for å oppnå orgasme. Avbryt i steden når hun er tilfreds, og ta opp igjen sexen når begge føler for det, fortsatt uten at du fokuserer på orgasme. Når du får et mer avslappet forhold til din egen orgasme, kommer du sannsynligvis uten problemer, når du selv ønsker det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124443-manglende-utl%C3%B8sning/#findComment-755898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.