Gjest Leketøy Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Et spørsmål til dere damer: Hvilken vibrator/dildo er best? Min kone elsker å bruke "leketøy" så jeg har tenkt å overraske henne med en vibrator/dildo i presang. Jeg har sett på nettet disse med roterende hode og klitorisstimulator og ser for meg at dette kunne være en ide. Hva sier dere damer?? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Jepp, det er mange varianter av de med roterende hode og klittvibb som er fine til varierende pris:-) Gå i butikken selv og be om en som har god motor i det roterende hodet, men hvor klitorisvibratoren ikke nødvendigvis blir for kraftig (klitten er jo følsom så styrke der er ikke noe poeng). Den bør kunne justeres i hastighet, event være programmert. Hodet bør bevege såpass på seg i vinkel slik at det er gunstig mot g-punktet;-) Kjøp med glidekrem om dere ikke har det tilgjengelig -det er et must med vibratorer. Det er nesten bedre å gå i butikk enn å handle på internett hvis man ikke vet nøyaktig hva man vil ha. Jeg har ihvertfall noen bomkjøp i skuffa mi med stort sett for svake/tøyelige eksemplarer..;o) Lykke til:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.