Gjest Frustrert gutt på 28 år Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei sveis. Punkt 1. Ja, det kan ha vært for kort oppholf med p-piller, men jeg tror ikke det er årsaken. Punkt 2. 5 kilo over idealvekten. Hva mener du med det? Er det hun som har sagt det til deg? Eller vet du hva hun veier, og vet at dette er fem kilo over? Har du sagt til henne at hun veier fem kilo over idealvekten? Jeg er selv litt overvektig, og vet med meg selv at hadde min mann sagt så mye som en millimeter i retning av en negativ komentar om kroppen min, så hadde jeg straks lagt om til en "snevrere" linje seksuelt. Vi har vært sammen i 10 år, og min trygghet som seksualpartner kommer først og fremst av at min kropp ikke er tema i det hele tatt, annet enn i positiv forstand. Og da mener jeg ikke; "du har sååå lekker kropp!" eller "du er nesten perfekt her og her..". Jeg mener positivt som "du er den mykeste og godeste jeg vet om i hele verden." Og "Jeg vil bare ligge inntil deg hele natten...". Jeg tror faktisk ikke min mann vet at jeg veier over noensomhelst idealvekt, han bare digger meg rått og hemningsløst. Og det har gjort at jeg slipper meg helt løs. Men hadde jeg hatt en partner som var opptatt av idealkropper og sammenlignet meg med andre el.l, så kunne jeg sikkert gått i lås, sånn som kjæresten din. Ikke vet jeg om dette har noe med deres problem og gjøre, jeg bare reagerte på ordene "fem kilo over idealvekten", for det er nemlig ingenting, det er idealkropp det. Hadde du skrevet 20 kilo over, så hadde det vært en grunn til å komentere det. Høyst sannsynlig er hun, og jeg håper IKKE deg, opptatt av de fem kiloene, og det er sinnsykt dumt....Vet ikke hva du kan gjøre med det, men tenk litt på det. Spill kort på kveldene, les gode fortellinger, ligg langt unna såpeoperaer, tv-reklamer, snakk om verden og hva som er viktig for dere, sjenk henne vin, og si til henne at du skulle ønske du kunne se henne gravid; frodig og vakker! Neida, det siste var en fleip, det var kanskje å dra den vel langt.... Men uansett, lykke til! Hilsen Hei Elitia. Det er absolutt ikke jeg som har sagt at hun veier 5 kilo over idealvekten. Jeg synes selv hun er fantastisk vakker og synes ikke hun trenger forandre seg i det hele tatt, hun er perfekt som hun er. Det går nok mer på hennes eget selvbilde, hun føler at hun selv veier litt for mye. Det hjelper liksom ikke hva jeg sier, følelsen sitter der uansett. Tror likevel ikke dette er hovedårsaken til våre problemer, mer en medvirkende årsak... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124623-seksualproblemer-i-samlivet/page/2/#findComment-772914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.