Gå til innhold

hvor lang tid før man elsker noen?

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid har det gått før du har elsket partneren din? Hvor lenge går det fra glad i deg blir til elsker deg? Kjæresten min "elsket" exen sin ganske raskt, men kanskje de brukte ordet for fort? Meg har han bare brukt "glad i" til enda, etter 6 mnd sammen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124791-hvor-lang-tid-f%C3%B8r-man-elsker-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• Babette

4

• favn

1

• Rubia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest girlie21

tror det der er ganske individuelt.. og et halvt år synes jeg ikke er så mye i et forhold. Jeg har vært kjæreste i litt over et år, og har ennå ikke sagt det. Han har sagt det, da.. vet bare ikke om jeg vil knytte meg helt på den måten, fordi det gikk så dårlig i mitt forrige forhold.. Du kan vel bare spørre ham? Det har nå kjæresten min gjort med meg, og det synes jeg er helt ok.

tror det der er ganske individuelt.. og et halvt år synes jeg ikke er så mye i et forhold. Jeg har vært kjæreste i litt over et år, og har ennå ikke sagt det. Han har sagt det, da.. vet bare ikke om jeg vil knytte meg helt på den måten, fordi det gikk så dårlig i mitt forrige forhold.. Du kan vel bare spørre ham? Det har nå kjæresten min gjort med meg, og det synes jeg er helt ok.

spørre ham om han elsker meg liksom? Synes det blir litt rart, og er redd det da fremprovoserer at han sier han gjør det selv om han kanskje ikke gjør det..

Gjest soldier

dust

Jeg mistenker at du kan dele den tittelen med meg...

...men for å svare på ditt spørsmål:

Først har et forhold 67 dager hvor man "er glad i", deretter "elsker" man i 2 år, 7 mnd, og 9 dager. Resten av tiden, altså fram til bruddet, bruker folk i gjennomsnitt 6,4 år på.

Les spørsmålet ditt en gang til, hva er det for slags svar du forventer å få??

Annonse

Først har et forhold 67 dager hvor man "er glad i", deretter "elsker" man i 2 år, 7 mnd, og 9 dager. Resten av tiden, altså fram til bruddet, bruker folk i gjennomsnitt 6,4 år på.

Jeg forventer at folk flest har såpass sunn fonuft at de skjønner at de feks kan fortelle hvor lenge det gikk før DE elsket sin partner, eller at h*n sa det til dem.

Må du ha alt inn med teskje eller? I tilfelle tror jeg kanskje du ikke har noe på slike forum å gjøre...

Jeg forventer at folk flest har såpass sunn fonuft at de skjønner at de feks kan fortelle hvor lenge det gikk før DE elsket sin partner, eller at h*n sa det til dem.

Må du ha alt inn med teskje eller? I tilfelle tror jeg kanskje du ikke har noe på slike forum å gjøre...

Hvorfor har ikke folk som må ha ting inn med teskje, noe å gjøre på et forum?

Hvorfor har ikke folk som må ha ting inn med teskje, noe å gjøre på et forum?

Hallo??

De kan jo i tilfelle la være å svare da, når de ikke engang skjønner hva de skal svare på.

Mye vists med hundre og ørten svar hvor det står: jeg skjønner ikke spm, eller spydige og unødvendige kommentarer..

Når du lurer på noe vil du ikke helst ha svar på det du spør om, eller evt hvertfall i nærheten. Eller synes du det er greit med innlegg som bare retter skrivefeil og sier at "det synes jeg det er dumt å spørre om" ??

Hallo??

De kan jo i tilfelle la være å svare da, når de ikke engang skjønner hva de skal svare på.

Mye vists med hundre og ørten svar hvor det står: jeg skjønner ikke spm, eller spydige og unødvendige kommentarer..

Når du lurer på noe vil du ikke helst ha svar på det du spør om, eller evt hvertfall i nærheten. Eller synes du det er greit med innlegg som bare retter skrivefeil og sier at "det synes jeg det er dumt å spørre om" ??

vedkommende svarte på det du spurte om: "det finnes ingen fasit"

Det var kanskje ikke det svaret du ville ha, men like fullt var det et svar.

Gjest lis@bet

Nettopp! Nøyaktig så lenge tar det. Man våkner med et salig smil om munnen den morgenen man begynner å elske, og med et skrik den morgenen det hele plutselig er over. Enkelt å finne ut av, altså. :-)

vedkommende svarte på det du spurte om: "det finnes ingen fasit"

Det var kanskje ikke det svaret du ville ha, men like fullt var det et svar.

Vedkommende lo av innlegget mitt først, så kom med et idiotisk svar som ikke var svar på mitt spm. Jeg spurte om noe konkret som det faktisk finnes et fasit svar på for hvert enkelt tilfelle noen har elsket noen. De fleste huseker vel hvor lang tid det tok...

Annonse

Gjest lis@bet

Vedkommende lo av innlegget mitt først, så kom med et idiotisk svar som ikke var svar på mitt spm. Jeg spurte om noe konkret som det faktisk finnes et fasit svar på for hvert enkelt tilfelle noen har elsket noen. De fleste huseker vel hvor lang tid det tok...

Dumme spørsmål får dumme svar, sier man jo..

Mener ikke at spørsmålet ditt var direkte dumt jeg da, men det er jo ikke slik at man plutselig en dag våkner opp og elsker kjæresten sin.

Noen vet ikke når det skjedde, de vet bare at de vil gå gjennom ild og vann for den andre.. men det vil man jo gjerne når man "bare" er forelsket også.

Samboeren min og jeg vet at vi kommer til å være sammen resten av livet hvis mulig, men vi har ikke sagt at vi elsker hverandre selv om vi har vært sammen over 6 år. Men jeg vil tro vi elsker hverandre, bare at jeg aner ikke når det "skjedde"...

Min første kjæreste derimot(jeg var 15) "elsket" meg etter to uker.. :-)

Nettopp! Nøyaktig så lenge tar det. Man våkner med et salig smil om munnen den morgenen man begynner å elske, og med et skrik den morgenen det hele plutselig er over. Enkelt å finne ut av, altså. :-)

Greier ikke du heller å huske sånn ca hvor lang tid det tok for deg? Er det så uviktig for dere altså?

Dumme spørsmål får dumme svar, sier man jo..

Mener ikke at spørsmålet ditt var direkte dumt jeg da, men det er jo ikke slik at man plutselig en dag våkner opp og elsker kjæresten sin.

Noen vet ikke når det skjedde, de vet bare at de vil gå gjennom ild og vann for den andre.. men det vil man jo gjerne når man "bare" er forelsket også.

Samboeren min og jeg vet at vi kommer til å være sammen resten av livet hvis mulig, men vi har ikke sagt at vi elsker hverandre selv om vi har vært sammen over 6 år. Men jeg vil tro vi elsker hverandre, bare at jeg aner ikke når det "skjedde"...

Min første kjæreste derimot(jeg var 15) "elsket" meg etter to uker.. :-)

Kan man ikke heller la være å svare når man bare har noe dumt å svare? Så slipper man å lese alle "tomme" svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...