Gå til innhold

hvor lang tid før man elsker noen?

Anbefalte innlegg

Gjest single nå
Skrevet

jeg begynte å føle at jeg elsket henne etter 5 mndr, sa det til henne 2 mndr etter det igjen

hun sa det til meg etter 2 mndr, men den dag i dag, så tror jeg ikke at hun mente det

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• Babette

4

• Iznowgood

1

• Kizza1365380506

1

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg var jo inne i en diskusjon med zirine om det å svare usaklig, det var der du hevi deg på.. derfor skrev jeg det jeg gjorde...

Så jeg skulle lagt svaret til deg under hovedinnlegget ditt.. er det det som er problemet..?

Skrevet

jeg begynte å føle at jeg elsket henne etter 5 mndr, sa det til henne 2 mndr etter det igjen

hun sa det til meg etter 2 mndr, men den dag i dag, så tror jeg ikke at hun mente det

Tusen takk for at du svarte så fint. Bra noen greier det:)

Skrevet

Så jeg skulle lagt svaret til deg under hovedinnlegget ditt.. er det det som er problemet..?

Problemet nå er tydeligvis deg. Vi diskuterte jo usaklige svar da.. hallo?

Gjest lis@bet
Skrevet

Problemet nå er tydeligvis deg. Vi diskuterte jo usaklige svar da.. hallo?

Og jeg ville påpeke at du kan få "usaklige" svar når du stiller spørsmål som det ikke nødvendigvis finnes fasitsvar på. Så jeg syntes det var ganske relevant å svare der jeg gjorde. Men hvis det teller mer for deg enn innholdet i svaret jeg ga, så..

Mener du forresten det er et dårlig tegn at jeg ikke kan gi deg dato og klokkeslett for når jeg gikk over til å elske samboeren min?

Jeg mener det er viktigere å vite hva man føler, enn at man nødvendigvis kan sette ord på det.

Skrevet

Kan man ikke heller la være å svare når man bare har noe dumt å svare? Så slipper man å lese alle "tomme" svar..

Kan man ikke la være å svare hvis man bare har dumme svar, sier du. Jeg regner med du tar utgangspunkt i hva DU synes er dumt.

Vel, vel, synes du det, så må vi også gå med på å la være å skrive innlegg når spørsmålene blir for dumme.

Skrevet

Kan man ikke la være å svare hvis man bare har dumme svar, sier du. Jeg regner med du tar utgangspunkt i hva DU synes er dumt.

Vel, vel, synes du det, så må vi også gå med på å la være å skrive innlegg når spørsmålene blir for dumme.

"Kan man ikke la være å svare hvis man bare har dumme svar, sier du. Jeg regner med du tar utgangspunkt i hva DU synes er dumt."

Gjør jo igrunnen det da.. det er jo mitt innlegg først sant?

"Vel, vel, synes du det, så må vi også gå med på å la være å skrive innlegg når spørsmålene blir for dumme. "

Nettopp!!! Hvorfor gidder dere å svare bullshit på noe dere synes er et dumt spm? Kan dere ikke bare henge unna, og la de som evt har lyst til å svare svare?

Gjest lis@bet
Skrevet

Tusen takk for at du svarte så fint. Bra noen greier det:)

Hvem er det bra for og hvorfor er det bra?

Skrevet

Hvem er det bra for og hvorfor er det bra?

Åh hallo? Kverulant i dag?

Eller bare dum?

Skrevet

Og jeg ville påpeke at du kan få "usaklige" svar når du stiller spørsmål som det ikke nødvendigvis finnes fasitsvar på. Så jeg syntes det var ganske relevant å svare der jeg gjorde. Men hvis det teller mer for deg enn innholdet i svaret jeg ga, så..

Mener du forresten det er et dårlig tegn at jeg ikke kan gi deg dato og klokkeslett for når jeg gikk over til å elske samboeren min?

Jeg mener det er viktigere å vite hva man føler, enn at man nødvendigvis kan sette ord på det.

Du er for dum til at jeg gidder bruke mer tid på deg...

Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å si at jeg 'elsker' min bedre halvdel. Men det sier desto mere at jeg kaller ham 'min bedre halvdel' når jeg omtaler ham. Er du sikker på at det høres like naturlig ut på alle dialekter?

Kizza1365380506
Skrevet

Å vel det har gått fra 1 min til ett år. For meg. Ja jeg har hatt to i mitt liv. Det kommer litt an på. Hos noen smeller det med en gang og alt bare klikker. Hos andre tar det litt tid før de sterke følelsene kommer. Andre ganger igjen kan forelskelse forveksles med kjærlighet. Snakker av erfaring.

Mvh

Skrevet

"Kan man ikke la være å svare hvis man bare har dumme svar, sier du. Jeg regner med du tar utgangspunkt i hva DU synes er dumt."

Gjør jo igrunnen det da.. det er jo mitt innlegg først sant?

"Vel, vel, synes du det, så må vi også gå med på å la være å skrive innlegg når spørsmålene blir for dumme. "

Nettopp!!! Hvorfor gidder dere å svare bullshit på noe dere synes er et dumt spm? Kan dere ikke bare henge unna, og la de som evt har lyst til å svare svare?

Vel, nå har du jo fått svar - det finnes ingen fasit på dette spørsmålet. Det er jo greit å svare på slike spørsmål til jenter som sitter å venter på erkjennelsen, ser jo det. Men nå er det slik at vi befinner oss på et diskusjonsforum - et åpent sådann. Og jeg tror du skyter litt høyt når du ikke bare forlanger hvem som skal svare, men også hvordan de skal svare og hvilken ordlyd de skal bruke. Så for ditt eget beste, tror jeg du bør møte responsen litt anderledes neste gang. Hva du skriver i DITT innlegg er faktisk det eneste du har kontroll på.

Gjest lis@bet
Skrevet

Du er for dum til at jeg gidder bruke mer tid på deg...

Intelligent svar!

Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å si at jeg 'elsker' min bedre halvdel. Men det sier desto mere at jeg kaller ham 'min bedre halvdel' når jeg omtaler ham. Er du sikker på at det høres like naturlig ut på alle dialekter?

Tja.. skulle det ikke det?

Hvis det er naturlig å snakke den dialekten man har så.. Jeg har selv dialekt og synes det høres fint ut.. Men jeg bruker det sjelden slev, fordi det er et veldig "stort" ord..

Gjest lis@bet
Skrevet

Åh hallo? Kverulant i dag?

Eller bare dum?

Nei, det er bare det at du synes å se ned på dem som ikke kan gi noe eksakt svar på spørsmålet ditt. Og at du blir irritert over at noen kan finne på å mene at innlegget ditt var "dumt".

Du må gjerne kalle meg dum, jeg mistenker bare at du egentlig ikke kan svare.

Lykke til i forholdet, håper du ikke svarer kjæresten din sånn hvis han spør om noe du ikke har svar på.. -seriøst.

Skrevet

Vel, nå har du jo fått svar - det finnes ingen fasit på dette spørsmålet. Det er jo greit å svare på slike spørsmål til jenter som sitter å venter på erkjennelsen, ser jo det. Men nå er det slik at vi befinner oss på et diskusjonsforum - et åpent sådann. Og jeg tror du skyter litt høyt når du ikke bare forlanger hvem som skal svare, men også hvordan de skal svare og hvilken ordlyd de skal bruke. Så for ditt eget beste, tror jeg du bør møte responsen litt anderledes neste gang. Hva du skriver i DITT innlegg er faktisk det eneste du har kontroll på.

hehehehe.. man kan jo faktisk svare for seg selv da.. om ikke DU har noe svar så kanskje faktisk andre har det for det? Tenkt på det? La dem evt svare da vettu..

Skrevet

Intelligent svar!

Ja, jeg ble helt slått ut av beundring her, jeg og :)

Skrevet

hehehehe.. man kan jo faktisk svare for seg selv da.. om ikke DU har noe svar så kanskje faktisk andre har det for det? Tenkt på det? La dem evt svare da vettu..

Forsto du hva jeg skrev i innlegget? Jeg fikk en sånn "goddag mann økseskaft" fornemmelse her.

Skrevet

Nei, det er bare det at du synes å se ned på dem som ikke kan gi noe eksakt svar på spørsmålet ditt. Og at du blir irritert over at noen kan finne på å mene at innlegget ditt var "dumt".

Du må gjerne kalle meg dum, jeg mistenker bare at du egentlig ikke kan svare.

Lykke til i forholdet, håper du ikke svarer kjæresten din sånn hvis han spør om noe du ikke har svar på.. -seriøst.

"Nei, det er bare det at du synes å se ned på dem som ikke kan gi noe eksakt svar på spørsmålet ditt. Og at du blir irritert over at noen kan finne på å mene at innlegget ditt var "dumt"."

Kan du norsk? Jeg synes folk kan få synes innlegget mitt er så dumt de bare vil jeg, men da behøver de vel ikke svare på det? Det er jo det jeg mener! Trenger ikke mange personer som forteller meg at de synes det er et dumt spm. Det hjelper meg jo lite..

"Du må gjerne kalle meg dum, jeg mistenker bare at du egentlig ikke kan svare."

At jeg ikke kan svare på hvem det er bra for at single nå kunne svare på mitt spm og hvorfor? Hallo? Er ikke det ganske åpenlyst. Det er bra for meg fordi jeg lurte på det. Ville bare ha en føler på hvor lang tid folk brukte på å finne ut at de elsker en annen. Det var da ikke så vanskelig å forstå var det vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...