Gå til innhold

hvor lang tid før man elsker noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• Babette

4

• favn

1

• Rubia

1

Mest aktive i denne tråden

I like måte.. men det er vel det du er her for.. kverulere..

Nei, jeg har bare stilt deg diverse spørsmål. Jeg har ikke gitt deg betegnelser som dum, tullete, idiotisk, idiot osv, som jeg ser du har gitt andre i denne tråden. At du føler deg provosert av spørsmålene mine kan jeg desverre ingenting for, det er nok ditt problem.

Nei, jeg har bare stilt deg diverse spørsmål. Jeg har ikke gitt deg betegnelser som dum, tullete, idiotisk, idiot osv, som jeg ser du har gitt andre i denne tråden. At du føler deg provosert av spørsmålene mine kan jeg desverre ingenting for, det er nok ditt problem.

Hva er vitsen med å stille meg spm? Jeg kom med et enkelt spm. Om folk kunne si hvor lenge det gikk før de visste at de elsket noen. Enten vet man det og hvis man vil svarer det, eller man vet det ikke, og lar være å svare.

Hva er poenget med å begynne å stille meg spm, og lage bråk? Er det rart jeg blir oppgitt? Man kan ikke stille noen spm her inne uten at noen som bare lever for å lage tull kommer og ødelegger hele tråden med usakligheter.

Gjest Niels Henrik

Nå har jeg ikke lest alle svarene nedover her, av det jeg har skummet over ser det meste ut til å være barnslig skittkasting. Jeg synes det er rart at kjæresten din har fortalt deg at han sa "jeg elsker deg" til eksen etter kort tid, når han ikke sier det til deg. Har du spurt ham spesifikt om dette?

Annonse

Hva er vitsen med å stille meg spm? Jeg kom med et enkelt spm. Om folk kunne si hvor lenge det gikk før de visste at de elsket noen. Enten vet man det og hvis man vil svarer det, eller man vet det ikke, og lar være å svare.

Hva er poenget med å begynne å stille meg spm, og lage bråk? Er det rart jeg blir oppgitt? Man kan ikke stille noen spm her inne uten at noen som bare lever for å lage tull kommer og ødelegger hele tråden med usakligheter.

Les tråden. Mesteparten av usaklighetene kommer fra deg.

Nå har jeg ikke lest alle svarene nedover her, av det jeg har skummet over ser det meste ut til å være barnslig skittkasting. Jeg synes det er rart at kjæresten din har fortalt deg at han sa "jeg elsker deg" til eksen etter kort tid, når han ikke sier det til deg. Har du spurt ham spesifikt om dette?

Nei, har ikke spurt. Når vi ryddet skuffene hans da jeg skulle få litt plass der, kunne jeg ikke unngå å få glimt av kort/lapper de hadde skrevet til hverandre og der lyste "jeg elsker deg" skrevet på dem.. med datoer..

Annonse

Gjest lis@bet

"Nei, det er bare det at du synes å se ned på dem som ikke kan gi noe eksakt svar på spørsmålet ditt. Og at du blir irritert over at noen kan finne på å mene at innlegget ditt var "dumt"."

Kan du norsk? Jeg synes folk kan få synes innlegget mitt er så dumt de bare vil jeg, men da behøver de vel ikke svare på det? Det er jo det jeg mener! Trenger ikke mange personer som forteller meg at de synes det er et dumt spm. Det hjelper meg jo lite..

"Du må gjerne kalle meg dum, jeg mistenker bare at du egentlig ikke kan svare."

At jeg ikke kan svare på hvem det er bra for at single nå kunne svare på mitt spm og hvorfor? Hallo? Er ikke det ganske åpenlyst. Det er bra for meg fordi jeg lurte på det. Ville bare ha en føler på hvor lang tid folk brukte på å finne ut at de elsker en annen. Det var da ikke så vanskelig å forstå var det vel?

"Kan du norsk? Jeg synes folk kan få synes innlegget mitt er så dumt de bare vil jeg, men da behøver de vel ikke svare på det? Det er jo det jeg mener! Trenger ikke mange personer som forteller meg at de synes det er et dumt spm. Det hjelper meg jo lite.."

Det du klassifiserer som "dumme" svar er de som prøver å få deg til å innse at spørsmålet ditt ikke nødvendigvis har et fasitsvar. Og hvor mange som svarer deg er ikke lett å holde styr på..

Du får heller følge ditt eget råd om å la være å svare da, hvis du synes et innlegg er "dumt". Dette er et åpent forum vet du, det funker ikke slik at du kan fortelle andre hvem som får lov å svare og ikke.

"Ville bare ha en føler på hvor lang tid folk brukte på å finne ut at de elsker en annen. Det var da ikke så vanskelig å forstå var det vel?"

Nei, men du ville visst bare ha svar som sa "jeg begynte å elske kjæresten min i mars i fjor". Og de som ikke kan si de vet tidspunktet, slik som meg, avfeier du som dumme. Og takk for det, det virker veldig modent. Men jeg mener like fullt at jeg har "rett" til å svare deg.

Jeg har en mistanke om at du ikke er så gammel, med dine "du er så dum", "kan du norsk?" og "hallo??!" så antakelig vil du finne ut av dette i løpet av de nærmeste årene. Lykke til.

Nei, har ikke spurt. Når vi ryddet skuffene hans da jeg skulle få litt plass der, kunne jeg ikke unngå å få glimt av kort/lapper de hadde skrevet til hverandre og der lyste "jeg elsker deg" skrevet på dem.. med datoer..

Du har problemer med sjalusi overfor kjærestens eks. Ikke pakk det inn i en masse annet.

Du har problemer med sjalusi overfor kjærestens eks. Ikke pakk det inn i en masse annet.

Eh.. bra du vet bedre enn meg hva jeg tenker da. Hvem har sagt noe som helst om sjalusi?? Hallo? Hvem er han sammen med nå da kanskje? Ja, nettopp.. meg...

Gjest Niels Henrik

Jeg sa (og skrev) "jeg elsker deg" til den forrige dama mi ganske tidlig. Nå, i mitt nye forhold, som har vart i ca 3 mnd, har jeg ikke sagt det ennå. Jeg er mer usikker nå, siden jeg har dårlige erfaringer og vet at et forhold kan gå i vasken. Derfor har jeg ikke lyst til å si det til hvemsomhelst lenger.

"Kan du norsk? Jeg synes folk kan få synes innlegget mitt er så dumt de bare vil jeg, men da behøver de vel ikke svare på det? Det er jo det jeg mener! Trenger ikke mange personer som forteller meg at de synes det er et dumt spm. Det hjelper meg jo lite.."

Det du klassifiserer som "dumme" svar er de som prøver å få deg til å innse at spørsmålet ditt ikke nødvendigvis har et fasitsvar. Og hvor mange som svarer deg er ikke lett å holde styr på..

Du får heller følge ditt eget råd om å la være å svare da, hvis du synes et innlegg er "dumt". Dette er et åpent forum vet du, det funker ikke slik at du kan fortelle andre hvem som får lov å svare og ikke.

"Ville bare ha en føler på hvor lang tid folk brukte på å finne ut at de elsker en annen. Det var da ikke så vanskelig å forstå var det vel?"

Nei, men du ville visst bare ha svar som sa "jeg begynte å elske kjæresten min i mars i fjor". Og de som ikke kan si de vet tidspunktet, slik som meg, avfeier du som dumme. Og takk for det, det virker veldig modent. Men jeg mener like fullt at jeg har "rett" til å svare deg.

Jeg har en mistanke om at du ikke er så gammel, med dine "du er så dum", "kan du norsk?" og "hallo??!" så antakelig vil du finne ut av dette i løpet av de nærmeste årene. Lykke til.

Jeg vet jo at det ikke finnes noe fasisvar for et generelt forhold. Derfor trenger jeg ikke at alle sier det og bare det. Men mange vet jo når omtrent de følte de begynte å elske kjæresten. Og da er det jo bare å si det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...