Gå til innhold

hvor lang tid før man elsker noen?

Anbefalte innlegg

Jeg sa (og skrev) "jeg elsker deg" til den forrige dama mi ganske tidlig. Nå, i mitt nye forhold, som har vart i ca 3 mnd, har jeg ikke sagt det ennå. Jeg er mer usikker nå, siden jeg har dårlige erfaringer og vet at et forhold kan gå i vasken. Derfor har jeg ikke lyst til å si det til hvemsomhelst lenger.

Nei, sånn har jeg det også. Tenkte kanskje det er noe sånt med ham også, for i det han gjør mot og for meg virker det som han elsker meg, og han sier han aldri har hatt det så bra som nå før.

Tenkte han kanskje kunne ha dårlige erfaringer med å si det for tidlig fra forrige gang.

Takk for svar:)

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• Babette

4

• favn

1

• Rubia

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kanskje hvis man spør en venn, men her er det vel ingen vits å skjule hva problemet er?

Nei, men ofte vet en ikke selv hva det egentlige problemet er. Hvis en er nedfor, kan en overreagere på bagateller og tro at det er disse bagatellene som er problemet.

Jeg vet jo at det ikke finnes noe fasisvar for et generelt forhold. Derfor trenger jeg ikke at alle sier det og bare det. Men mange vet jo når omtrent de følte de begynte å elske kjæresten. Og da er det jo bare å si det.

Ta kritikken av spørsmålet positivt. Du har lært noe, uten at du evner å se det akkurat nå.

Nei, men ofte vet en ikke selv hva det egentlige problemet er. Hvis en er nedfor, kan en overreagere på bagateller og tro at det er disse bagatellene som er problemet.

Det er ikke noe problem for meg da egentlig. Jeg bare tenkte jeg skulle høre om andre kunne si ca hvor lenge det gikk for dem jeg.

Jeg tror ikke jeg elsker min enda heller, selv om jeg er veldig glad i ham:) Forhåpentligvis er det normalt at det tar en god stund.. altså "normalt"..

Gjest lis@bet

I dette tilfellet vil jeg gå så langt å si at jeg HAR tatt feil. Du kan ikke være gamle knotten.

Jeg har nok også bedømt henne feil, og vil i stedet gå over til å si at hun er en særdeles oppvakt og intelligent jente - til 6-åring å være.

Annonse

Eh.. bra du vet bedre enn meg hva jeg tenker da. Hvem har sagt noe som helst om sjalusi?? Hallo? Hvem er han sammen med nå da kanskje? Ja, nettopp.. meg...

Tror faktisk Babette har rett, og jo før du innser det, jo bedre..

Han kommer hvertfall ikke til å si det dersom du begynner å mase om det..

Men for å svare på ditt opprinelige spørsmål:

Vi har vært sammen i svært mange år uten å si det en eneste gang...men vi viser det jo da..

Kanskje det ikke er naturlig for han å si "elsker deg", kanskje det var hun som sa/skrev det opprinnelig og at det er derfor han har brukt samme ordene tilbake..

For noen føles det unormalt å bruke dette uttrykket..selv om de kan ha sagt det før fordi de har følt seg "presset" til det.

Uansett hva som er grunnen bør du fokusere på at han er sammen med deg, noe som betyr at han høyst sannsynlig elsker deg... Les heller kropps-språket hans enn å presse han til å si at han elsker deg.

Lykke til :-)

Tror faktisk Babette har rett, og jo før du innser det, jo bedre..

Han kommer hvertfall ikke til å si det dersom du begynner å mase om det..

Men for å svare på ditt opprinelige spørsmål:

Vi har vært sammen i svært mange år uten å si det en eneste gang...men vi viser det jo da..

Kanskje det ikke er naturlig for han å si "elsker deg", kanskje det var hun som sa/skrev det opprinnelig og at det er derfor han har brukt samme ordene tilbake..

For noen føles det unormalt å bruke dette uttrykket..selv om de kan ha sagt det før fordi de har følt seg "presset" til det.

Uansett hva som er grunnen bør du fokusere på at han er sammen med deg, noe som betyr at han høyst sannsynlig elsker deg... Les heller kropps-språket hans enn å presse han til å si at han elsker deg.

Lykke til :-)

"Tror faktisk Babette har rett, og jo før du innser det, jo bedre.."

hehehe.. jaja. så er jeg vel sjalu da.. dere vet vel best. Jeg vet jo at jeg ikke er det men.. samma det.

"Han kommer hvertfall ikke til å si det dersom du begynner å mase om det.."

Har ingen som helst planer om hverken å mase eller spørre om det. Derfor spurte jeg bare om det her her.. for å høre hvor lang tid det tar for noen..

"Uansett hva som er grunnen bør du fokusere på at han er sammen med deg, noe som betyr at han høyst sannsynlig elsker deg..."

Ser på måten han er med meg at han nok gjør det eller at det er like før. Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å presse ham til å si det? Er det noe du pleier å gjøre?

"Tror faktisk Babette har rett, og jo før du innser det, jo bedre.."

hehehe.. jaja. så er jeg vel sjalu da.. dere vet vel best. Jeg vet jo at jeg ikke er det men.. samma det.

"Han kommer hvertfall ikke til å si det dersom du begynner å mase om det.."

Har ingen som helst planer om hverken å mase eller spørre om det. Derfor spurte jeg bare om det her her.. for å høre hvor lang tid det tar for noen..

"Uansett hva som er grunnen bør du fokusere på at han er sammen med deg, noe som betyr at han høyst sannsynlig elsker deg..."

Ser på måten han er med meg at han nok gjør det eller at det er like før. Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å presse ham til å si det? Er det noe du pleier å gjøre?

Angrep er det beste forsvar ser jeg..

Foreslår at du begynner å skrive svar på dine egne spørsmål jeg...siden ingen andre sine er bra nok :-)

Du må da innrømme at det bor en ekstrem kverulant i deg !

Hva med det andre jeg skrev da, om at det kanskje ikke føles normalt for han å si "jeg elsker deg" til NOEN..har du ingen ekkel kommentar til det ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...