Gå til innhold

serieorgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest kalalaika

I går hadde jeg en kose ”økt” for meg selv. Fantaserte og så for meg den herlige gutten min mens jeg holdt på.

Brukte fingrene/glidemiddel og en liten vibrator på klitten, og en liten dildo inne i meg. For første gang kunne jeg få akkurat så mange orgasmer jeg ville!!

Før har jeg greid å få 2 –3 med et lite mellomrom på 1-2 minutter, mens nå bare rant det på.. Føltes til slutt som det bare var en lang, superkraftig orgasme som det kjentes som jeg kunne holde på hvor lenge som helst…

Måtte til slutt bare gi meg siden magemuskler osv ble litt slitne.. Det var kjempedeilig, men greier ikke tror jeg får til noe sånt sammen med gutten min. Vi bruker ikke leketøy sammen så ofte, men jeg får orgasme når han tar på meg mens vi puler. Men alltid bare en. Og det holder jo også for så vidt..

MEN.. er det flere som får til masse alene, men som ikke får til det samme sammen med noen? Jeg har jo egentlig ikke prøvd da, men føler det blir vanskelig uten å gjøre som i går, og da trengs jo egentlig ikke han… hehe

Er det forresten vanligst å få flere separate orgasmer etterhverandre med mellomrom, eller sammenhengende liksom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124795-serieorgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...