Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at mange her inne på forumet er opptatt av barbering nedentil, spesielt hvordan dette kan optimaliseres. (mange sliter med røde prikker, sårhet, osv).

Jeg har derfor et råbra tips: Silkepil! De fleste tror kanskje dette er forferdelig vondt, og det er det også de første gangene. Men etterhvert blir man faktisk vant til det, og nå kan jeg aldri tenke meg å gå tilbake til den forferdelige daglige barberingen med alle dens problemer.

Hver tredje uke tar jeg en omgang, og resultatet blir utrolig bra! Passer også utmerket dersom man ønsker en "brazilian" (ja det gjør litt vondt, men ikke mer enn man tåler).

Har gjort mitt beste kjøp på lenge, og anbefaler den til alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124818-barbering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Girl interrupted

Ok, men hvor kjøper du den?

Huffameg..får frysninger.Prøvde silk epil på armene en gang.Var helt gruuusomt,men kroppen produserer jo eget bedøvelsesmiddel etter en stund,så det gikk greit.Men fyy fillærn...kan ikke tenke meg å prøve det i bikinilinja og rundt der.Huden er jo så tynn og ømfintlig der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124818-barbering/#findComment-757819
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...