Gå til innhold

Hvordan får dere kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest bare skjer det?

Når dere blir sammen med noen er det fordi dere aktivt går inn for å skaffe dere en kjæreste eller bare skjer det. Noen sier at man skal ikke lete, det bare skjer, men jeg har ikke så stor tro på det. Man må vel gjøre noe aktivt selv hvis man skal få seg en kjæreste. Skulle ønske det ikke var sånn, men slik er det jo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124927-hvordan-f%C3%A5r-dere-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

5

• asterix

2

• favn

2

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bare skjer det?

For meg har det i allefall bare hvert sånn at "det bare skjer"..

Ser fyr en liker + fyr liker deg.. Så har man plutselig kjæreste;)

Tror ikke det gagner så veldig å stresse med det..

Ja, men en av dere må jo ta initiativ til å møtes/bli bedre kjent. Hvem blir det? Pleier du å ta initiativet overfor gutten eller venter du til han gjør det?

Gjest bare skjer det?

Jeg har aldri gjort noe for det. Menn bare flokker seg rundt meg. Selv som gift har jeg massevis av beilere. ;)

Det var da svært så høyt på strå du var da... Tviler på at gutter liker gift. Man kan være så pen man bare vil, men hvis man oppfører seg slemt eller har en fæl personlighet vil det umulig bli noe bra forhold ut av det.

Annonse

laguna1365380434

Ja, men en av dere må jo ta initiativ til å møtes/bli bedre kjent. Hvem blir det? Pleier du å ta initiativet overfor gutten eller venter du til han gjør det?

Det er litt vanskelig å si.. En kommer nå bare i snakk..

Jeg kan godt ta kontakt med spennende gutter, men ikke for at de skal bli kjæresten min sånn i første omgang;)

Andre ganger blir jeg snakket til..

De jeg har blitt kjæreste med har vel stort setyt snakket med meg først tror jeg..(bortsett fra en. Han bare tok jeg med meg;))

Jeg har aldri hatt det så langt fremme i bevvistheten at jeg skal skaffe en kjæreste..

Mer sånn han var kjekk, morsom, spennende o.l, og er det riktig interesant blir det blink;)

Jeg tror man bare må ta livet litt sånn som det kommer, og ikke fokusere så mye på hva som evt skjer siden:o)

Aldri prøvd å få meg kjæreste, det har bare skjedd helt av seg selv. Traff gutter jeg likte og så ble vi sammen, rett og slett.

Da jeg traff mannen min(på påsketur - fottur med en turforening) sa det bare "pang" (kjærlighet ved første blikk) og vi har vært sammen siden. :-)

Tror det blir vanskelig å finne en kjæreste ved å aktivt lete jeg da. Blir for desperat liksom... Tror det er viktigere å være et generelt aktivt menneske med mange interesser og hobbyer slik at man møter mange mennesker og er åpen og prater og blir kjent med mange uten å vurdere alle man møter som en "kjærestekandidat".

Gjest bare skjer det?

Aldri prøvd å få meg kjæreste, det har bare skjedd helt av seg selv. Traff gutter jeg likte og så ble vi sammen, rett og slett.

Da jeg traff mannen min(på påsketur - fottur med en turforening) sa det bare "pang" (kjærlighet ved første blikk) og vi har vært sammen siden. :-)

Tror det blir vanskelig å finne en kjæreste ved å aktivt lete jeg da. Blir for desperat liksom... Tror det er viktigere å være et generelt aktivt menneske med mange interesser og hobbyer slik at man møter mange mennesker og er åpen og prater og blir kjent med mange uten å vurdere alle man møter som en "kjærestekandidat".

Men hva hvis man er litt sjenert og ikke er typen som har så lett for å menge seg med folk?

Annonse

Gjest Stjernemor

Men hva hvis man er litt sjenert og ikke er typen som har så lett for å menge seg med folk?

Skjønner godt spårsmålet ditt!

Jeg tror sjenerte mennesker må jobbe mer for det enn sosiale typer. Det sier seg jo selv! En får ikke så mange sjanser rett og slett.

Du får bare øve deg på å være der du tror du kan treffe noen. Merker du interesse fra neondu liker, så ikke nøl med å ta kontakt. Bare DA kandet skje noe. Øvelse gjør mester.

Selv så har jeg vært dårlig på å ta initiativ. Beundrer dem som gjør det.

Men smil pent og si noen hyggelig ord. Det varmer de fleste. Men ikke smisk altså, det må ha rot i virkeligheten. Noe at vedk. er pen, har flott genser, bestandig er så blid, er en hyggelig person, at du beundrer vedkommende for noe (flink på skolen, bra sangstemme, besøker sin gamle mormor osv osv).

Lykke til! Hvor gammel er du forresten?

Da må du bite sammen tenna og sprenge egne grenser. Jo oftere du snakker med ukjente jo lettere blir det. Glem "kjæresteaspektet" totalt og snakk med gamle damer på bussen, slå av noen ord med den som sitter i kassa på Rimi osv osv.

Etterhvert merker du at du er blitt åpnere og alt går lettere. Jeg var veldig sjenert selv i oppveksten og vet at det hjelper å utfordre seg selv og sprenge egne grenser. Jeg gjorde det på en litt mer ekstrem og drastisk måte(dro helt alene til den andre siden av jorda som utvekslingsstudent), men du kan jo begynne i det små. :-)

Gjest bare skjer det?

Skjønner godt spårsmålet ditt!

Jeg tror sjenerte mennesker må jobbe mer for det enn sosiale typer. Det sier seg jo selv! En får ikke så mange sjanser rett og slett.

Du får bare øve deg på å være der du tror du kan treffe noen. Merker du interesse fra neondu liker, så ikke nøl med å ta kontakt. Bare DA kandet skje noe. Øvelse gjør mester.

Selv så har jeg vært dårlig på å ta initiativ. Beundrer dem som gjør det.

Men smil pent og si noen hyggelig ord. Det varmer de fleste. Men ikke smisk altså, det må ha rot i virkeligheten. Noe at vedk. er pen, har flott genser, bestandig er så blid, er en hyggelig person, at du beundrer vedkommende for noe (flink på skolen, bra sangstemme, besøker sin gamle mormor osv osv).

Lykke til! Hvor gammel er du forresten?

Jeg tør nesten ikke si hvor gammel jeg er fordi jeg er 30. Men jeg har begynt å undre meg over hvorfor jeg ikke har så lett for å bli kjent med folk. Må innrømme at jeg har forventet at folk skal komme til meg, men det kan jeg ikke lenger nå. Vet at jeg må oppsøke situasjoner som jeg egentlig ikke liker, men det er ikke alltid så lett.

Gjest Stjernemor

Jeg tør nesten ikke si hvor gammel jeg er fordi jeg er 30. Men jeg har begynt å undre meg over hvorfor jeg ikke har så lett for å bli kjent med folk. Må innrømme at jeg har forventet at folk skal komme til meg, men det kan jeg ikke lenger nå. Vet at jeg må oppsøke situasjoner som jeg egentlig ikke liker, men det er ikke alltid så lett.

Da endrer det seg nok ikke hvis du ikke begynner å TRENE!

Du får jo så ille få sjanser hvis du ikke noenganger tar initiativet selv.

Øvelse gjør mester vet du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...