Gå til innhold

Hvordan får dere kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest bare skjer det?

Jeg lurer også på når i alle dager jeg skal finne Han med stor H!?:) Og en annen ting jeg lurer på er om det er mange som ikke får sin første ordentlige forhold før i 20-årene? Jeg er 22 og har foreløpig bare hatt kortvarige små kjæresteforhold. kan nesten ikke kalle det forhold engang. Men jeg elsker å flørte og har ikke noe problem å snakke med gutter...tror jeg da. Kanskje lettere på byen. Men når skal jeg finne HAN da? Er det uvanlig å ikke ha hatt et seriøst forhold når man er 22? Begynner å få litt panikk....egentlig ikke med tanke på meg selv...for jeg vært syk i noen år, og føler jeg har gått "glipp" av endel ting, så det er kanskje ikke så rart jeg henger litt etter. Men jeg føler at andre kanskje begynner å lure på om jeg ikke skal finne meg noen snart? hmmm... Noen som har noen tanker om dette?

Dette er veldig individuelt. Selv har jeg ikke hatt så godt forhold til menn på grunn av skuffelser/blitt såret/lettere overgrep tidligere. Jeg har også hatt en sykdomsperiode som har medført at jeg ikke har vært ute for å treffe folk. Føler mer klar for å møte noen nå, men så var det å finne ut hvor jeg kan møte Han.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

5

• asterix

2

• favn

2

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Majestic

Du kan ta det med ro. Du er ganske normal. Det er ingen hast. Det er ikke noe vits i å gå inn i et forhold bare for å kunne skryte av at du har vært i et skikkelig forhold.

Jeg tror det er ganske vanlig å gå inn i sitt første varige forhold i begynnelsen av 20-årene, i alle fall gjorde jeg det.

takk for svar! du har jo helt rett...ingen vits i å gå inn i et forhold bare for forholdets skyld. Det kunne jeg jo ha gjort. men jeg må være skikl. forelsket føler jeg. får vel bare iblant litt panikk for at jeg skal ende opp alene forever.. og særlig når venninner begynner å etablere seg og t.o.m gifte seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...