SierDuDet Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Aner vi noen seksuelle fantasier i det fjerne? Nei, nei. Jeg har vært sammen med damer under 160 cm, så nei. Det kan ikke være det. Men rein er rein, dverger er dverger og elg er elg. Tygg på den! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Hold snavla, snørrunge. *sparke sdd på leggen* Muhahahaha Du vet, når du leser dette i morgen er du på tur ut i skogen - langt unna all sivilasjon - mens jeg ligger og putrer i senga mi, klar for kamp 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Du bør nok innse dine begrensninger. Drafn har ikke noe i eliteserien å gjøre, for å si det på den måten. Eller for å si det på en annen måte - jeg begynte vel å vurdere damer før du lå i mors liv. Erfaring teller;-) 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Ikke for barmhjertighet en gang? Nei, ikke engang for barmhjertighet. Så kynisk er jeg. Du da? 0 Siter
musikeren Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Nei, ikke engang for barmhjertighet. Så kynisk er jeg. Du da? Trur ikke det. Men jeg kunne vært med i NM i dvergkasting:-) Hva med en mann som er dvergutstyrt? Av barmhjertighet. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Eller for å si det på en annen måte - jeg begynte vel å vurdere damer før du lå i mors liv. Erfaring teller;-) Da har du ihvertfall ikke sjans. Åsemor er både ung og pur. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Nei og nei. Men jeg kjenner (kjente) en dverg som var rå etter damer. Dessverre dverg avler ofte dverg. Blei det noe på han? 0 Siter
musikeren Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Man har da ikke sex for barmhjertighet kjære deg. Jo vel! Tenk på alle de nødne som aldri får seg en beta. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Da har du ihvertfall ikke sjans. Åsemor er både ung og pur. Hvor ung? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Da har du ihvertfall ikke sjans. Åsemor er både ung og pur. Sjans? Jeg ville bare vurdere dama da jeg mener å ha erfaring nok til det. Det var Åsemor som fortalte meg at hun var gò i senga. Noe hun sikkert er. Du da - fikk du sjans? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Sjans? Jeg ville bare vurdere dama da jeg mener å ha erfaring nok til det. Det var Åsemor som fortalte meg at hun var gò i senga. Noe hun sikkert er. Du da - fikk du sjans? Næmmen er du gal? Musikeren er en gammel gammel mann. Jeg er bare jentungen. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Næmmen er du gal? Musikeren er en gammel gammel mann. Jeg er bare jentungen. Jøss - da er det mer å vente at han er deppa;-) Jeg trodde at han var en "konfirmant";-) 0 Siter
musikeren Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Næmmen er du gal? Musikeren er en gammel gammel mann. Jeg er bare jentungen. Gammal du.... 27 år, og sprekere enn de fleste. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Trur ikke det. Men jeg kunne vært med i NM i dvergkasting:-) Hva med en mann som er dvergutstyrt? Av barmhjertighet. Hehe, NM i dvergkasting ja..sikkert en normal fantasi i visse kretser det Har ikke barmhjertighets sex, dvergutstyrt eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.