Gå til innhold

Tilbake fra Maigaard. (tidl.linn)

Anbefalte innlegg

Hei Ja da var vi kommet så langt, etter en lang og kronglete innspurt før uttak. Begynte å bli overstimulert så jeg måtte opp til furst å ta blodprøver hele uka før vi dro. Slitsomt da vi bor omternt 1,5 times kjøring fra furuset. Legetimen fredag for en uke siden viste fortsatt stigning så vi måtte i all hast reise til danmark. Fikk 24 t på oss. Gikk greit det med snille besteforeldre. Blodprøven hos maigaard var på lørdag endelig der den skulle være!! Uttak mandag ga 25 egg, 13 befruktet. Fikk satt inn 2 fine og fryst 7stk. Så nå er vi hjemme og venter i spenning. er veldig hoven og stor i magen. Så jeg har fått beskjed om å følge med. Mulig jeg må inn og få drypp på sykehuset. Håper vi unngår det, har vært nok nå. God helg Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124990-tilbake-fra-maigaard-tidllinn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krysser fingrene!

ÅÅÅÅ så spennende fremover nå.

Når jeg leser Maigaard får jeg bare klump i halsen. Har vært hos dem 3 ganger og har verdens deiligste tvillinger pludrende i huset.

Maigaard er så fantastisk, både ham og personalet. Jeg drømmer meg tilbake, kjenner sommerfuglene i magen på venteværelset, en twist og kaffe hjelper litt, et glass med det kalde vannet, den klassiske musikken, de tøffe kunstverkene hans sønn har laget, kikker på de andre som venter, hører telefonene i bakgrunnen....drømmer....tenker.....tenk hvis det går denne gang....

Krysser fingrene for dere!!!!!!

hilsen ninni0

Når jeg leser Maigaard får jeg bare klump i halsen. Har vært hos dem 3 ganger og har verdens deiligste tvillinger pludrende i huset.

Maigaard er så fantastisk, både ham og personalet. Jeg drømmer meg tilbake, kjenner sommerfuglene i magen på venteværelset, en twist og kaffe hjelper litt, et glass med det kalde vannet, den klassiske musikken, de tøffe kunstverkene hans sønn har laget, kikker på de andre som venter, hører telefonene i bakgrunnen....drømmer....tenker.....tenk hvis det går denne gang....

hilsen ninni0

Hei mattas!

Wow! 25 egg det var ikke dårlig ;o) Det må ha vært super kvalitet siden du fikk hele 7 stk i frysern også! Dette MÅ jo bare gå veien for deg :o)) Og litt overstimulering skal jo være gunstig for eggene da, har jeg hørt...

Føler det akkurat som Ninni0 når det gjelder Maigaard! Det er en helt fantastisk atmosfære på det stedet. Og ja, det hjelper virkelig med en twist og litt kaldt vann mens en venter;o) Har sittet der 3 ganger jeg også, med verdens største sommerfugler i magen. Siste gangen var det en sommerfugl som ble der inne i 9 mnd..Har nå en nydelig gutt på 6 mnd. ! :oD

Lykke lykke til, mattas! Skal krysse alt som krysses kan :o)

Klem fra

Hei mattas!

Wow! 25 egg det var ikke dårlig ;o) Det må ha vært super kvalitet siden du fikk hele 7 stk i frysern også! Dette MÅ jo bare gå veien for deg :o)) Og litt overstimulering skal jo være gunstig for eggene da, har jeg hørt...

Føler det akkurat som Ninni0 når det gjelder Maigaard! Det er en helt fantastisk atmosfære på det stedet. Og ja, det hjelper virkelig med en twist og litt kaldt vann mens en venter;o) Har sittet der 3 ganger jeg også, med verdens største sommerfugler i magen. Siste gangen var det en sommerfugl som ble der inne i 9 mnd..Har nå en nydelig gutt på 6 mnd. ! :oD

Klem fra

Hei linn! Overstimulering skal visst være gunstig, det har jeg også hørt. Var overstimulert selv, da jeg ble gravid på Ciconia. Lykke til.

Woaw - det var litt av et resultat !!! Og enda 7 egg i fryser'n. Da blir det nok ikke flere sprøyter på deg, nei :o))) Enig i at det er kjempekos hos Maigaard. Også lager de så flotte barn der ! :o) Gleder meg til å reise tilbake om ett par år og vise frem gullungene våre *s*. Du får kose deg med rugingen ! Klem

Annonse

Hei mattas!

Klem fra

Hei Trollmor.

Kjekkt at du også er innom i ny og ne. Husker vi hadde et forsøk med ca en ukes mellomrom, det var vårt tredje og deres andre. (feb/mars 2002)

Tenk så flott at dette har gått så bra!!!

Så får vi bare fortsette å heie på alle de andre!

Hilsner fra

hilsen ninni0

Som jeg skulle sagt det selv!!!!! Ønsker deg lykke til, mattas!! Hilsen nybakt guttemamma.....samt at storesøster også er produsert der nede...

Som jeg skulle sagt det selv!!!!! Ønsker deg lykke til, mattas!! Hilsen nybakt guttemamma.....samt at storesøster også er produsert der nede...

Hei Venus

Gratulerer så mye med den nyfødte gutten! Så fantastisk! Tipper du har travle dager, men likevel så er det vel vidunderlig!

Hilsner fra

Hei Trollmor.

Kjekkt at du også er innom i ny og ne. Husker vi hadde et forsøk med ca en ukes mellomrom, det var vårt tredje og deres andre. (feb/mars 2002)

Tenk så flott at dette har gått så bra!!!

Så får vi bare fortsette å heie på alle de andre!

Hilsner fra

Heia Ninni!

Ja, det er så fantastisk at vi har klart det!!! Må stadig klype meg i armen, jeg! Det er som en drøm :o) Kosegutten vår er allerede blitt 6,5 mnd, så tiden flyr :o)

Ja, jeg husker vi hadde forsøk omtrent samtidlig, det var på det forsøket jeg ble gravid , men mistet. Men utrolig nok ble jeg gravid igjen på neste forsøk. Det er nesten for godt til å være sant. Vi er utrolig takknemlige for at vi har fått lov til å oppleve dette! :o)

Vi har 4 nedfryste egg hos Maigaard som vi antageligvis skal prøve til våren. Det er litt kjappt, men de har jo lov til å være nedfryst i bare 2 år i DK. Litt rart det der igrunn. Merkelig at det er 3 år i Norge!! ;o))

Koselig å se deg her inne, Ninni! Kos deg med gullklumpene dine :o)

Klem fra

Hei Venus

Gratulerer så mye med den nyfødte gutten! Så fantastisk! Tipper du har travle dager, men likevel så er det vel vidunderlig!

Hilsner fra

Tusen Takk!

Travle dager: JA! Men masse kos, nyter tilværelsen i fulle drag! Kan ikke se meg mett på miraklet.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...