Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en same?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en raus same:)

Gidder ikke å lese igjennom alle svar du har fått. Men et er nå sikkert: Den rause samen til gjesten i det han byr frem kona si: Vil du pule tørr fitte eller våt fitte? Gjesten - VÅT!!! Ok, sier samen, da puler du sist...!

Nå er jeg delvis same, da. Og jeg har hatt sex med meg selv vanvittig mange ganger i løpet av livet. I tillegg har en god del andre folk hatt sex med meg. "...................."

Jeg er delvis bonde. Både modern og fadern var fra bondegårder, så sånn sett så skulle man jo tro jeg var innavlsmann. Men det er jeg ikke, ei heller har jeg noen tydelige tegn på at jeg er det.

Bæææææææææææææææææææ.

Forresten...jeg lurer på om ikke damer fra Stavanger burde settes på lik linje med bergensere... "..............."

Nei, det bør de ikke. Stavangerkvinnfolk er råere.

I know. Jeg var i Stavanger i russetiden, og kvinnfolka der var kos.

Gidder ikke å lese igjennom alle svar du har fått. Men et er nå sikkert: Den rause samen til gjesten i det han byr frem kona si: Vil du pule tørr fitte eller våt fitte? Gjesten - VÅT!!! Ok, sier samen, da puler du sist...!

Den skjønte jeg ikke. Hvorfor burde han pule sist? Samer er da kontinuerlig kåte pga villrein, så jeg kan overhodet ikke fatte og begripe hvorfor han fyren skulle få den latterlige kommentaren han fikk.

Annonse

Gjest Jolly Roger

Men hva med Pamela Anderson. Ho er jo tre kvart same. Ho kan til og med å joike. Helt sant.

Etter å ha sett traileren for Scary Movie 3 fikk jeg faktisk litt sansen for Pamela:

(Det hele er en parodi på the ring):

Pamela: Har du hørt om den videoen?

Blondine nr 2: Du mener den hvor de gjør det på en båt, og så i en bil, og så i badekaret, og han sier sånn "Hey baby, I love you"?

Pamela (sint): Nei! Ikke den videoen...

;-) Selvironi er kult.

Men dette med bergensere sier seg nærmest selv. Den vanlige nordmann skjemmer seg tross alt over disse menneskene.

Selv dverger er bedre enn bergensere.

Men du, siden jeg ser du er opphengt i dverger. Har du feid en?

Nei, det er bare det at jeg har dvergstørrelse der nede.

Annonse

Gjest karina2

Jatakk..Samer har vel vokst både her og der. De er ikke lenger 150 cm. Dessuten har de dusj, bad, badstu og andre fasiliteter som brukes kan før man har god sex... Paktistanere synes vel vi nordmenn lukter surmelk, så mye som vi konsumerer melk. Sexlysta forsvinner vel med lukta av surmelk, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...