Gå til innhold

vi prøver og prøver..

Anbefalte innlegg

Trill1365380506

Hei! Nå har min mann vært og fått konstatert at hans sædcelletest var helt ok. Vi har hele tiden trodd at det var sædcellekvaliteten det var noe gale med for den første testen viste nemlig det, så vi slo oss nesten litt til ro med det, og begynte å tenke på å få oss en utredningstime. Men da han testet igjen en gang for sikkerhetsskyld hos spesialist viste det seg at kvaliteten var helt ok. Jeg har bare antatt at jeg har vært frisk og fin og har aldri hatt noe problem. Gynekologen sa i fjor, etter en helt ordinær undersøkelse: kjør på!Du er frisk og fin! Men nå må jeg altså ha meg en tur til spesialist jeg også, for vi har tross alt prøvd i ca 1 og 1/2år nå. Hva kan jeg forvente meg?Kan det være f.eks.tette eggledere uten at jeg har verken visst eller merket det?Jeg har så lite peiling på dette. Hva som ofte feiler når man ikke får det til..Jeg var gravid en gang for 8 år siden og tok abort. Har dette noe å si?Åh, vi har så forferdelig lyst på barn.Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan bli gravid.Nå gruer jeg meg bare til jeg skal til legen. Hva kan jeg få som overaskelse?Kan noen hjelpe meg litt i usikkerheten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125083-vi-pr%C3%B8ver-og-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere ivf-er

Hei! For noen tar det bare litt lenger tid, uten at man finner noe galt. Men ettersom dere har prøvet i over ett år nå syns jeg du bør be om en videre utredning av deg. Mna kan ha tette eggledere uten å merke det, og ellers andre ting som ikke oppdages ved en vanlig legeundersøkelse. Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...