Gjest Forundret gravid... Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei Over år var jeg ivrig leser på dette forumet. Ville så gjerne ha et barn til, men ingenting skjedde. Spiste hormoner uten resultat. Min x ble undersøkt, og funnet i orden. Ble videre sendt til laproskopi der det ble konstatert at begge mine eggledere var tette. Dette medførte mange tunge stunder og mange tårer. Gjennomførte et prøverørs-forsøk for ca 2 år siden, men eggene festet seg ikke. Etter alt dette beg. forholdet å skrante. Nye forsøk ble lagt på hylla. Og i sommer skilte jeg og min samboer lag. Traff ganske raskt en ny mann som jeg innledet et forhold til. Prevensjon var jo ikke nødvendig for jeg kunne jo ikke bli gravid på vanlig vis. Det hadde jeg da fått klar beskjed om på sykehuset, ikke en dråpe med kontrast slapp gjennom. Etter en måned var jeg gravid. Utrolig, men sant. Hva som hadde skjedd er det ingen som kan forklare meg. For meg kom jo denne graviditeten som et sjokk, og nok litt ubeleilig, rett etter et samlivsbrudd.. Men, men gla ble jeg uansett. Endelig, og det helt uten hjelp. Hvor vanlig dette er vet jeg jo ikke, men ville allikevel fortelle dette til dere og si. Tvi, tvi, Gi ikke opp. Det har skjedd under før, og kanskje skjer det med nettopp deg også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125162-ble-gravid-p%C3%A5-tross-av-tette-eggledere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det samme skjedde meg for 10 år siden ) Forskjellen var at jeg ikke visste at jeg hadde tette eggledere (de ble tett 5 år før dette) og derfor trodde at babyen var et "arbeidsuhell". Heldigvis vurderte jeg aldri abort og hadde et nydelig svangerskap som resulterte i en nydelig datter. Min kjæreste og jeg klarte ikke å få forholdet til å fungere, men datteren min er det største som har hendt meg. Da jeg for to år siden fikk vite at jeg hadde tette eggledere etter en clamydiainfeksjon jeg hadde for 15 år siden så var det bare en ting å si - underenes tid er ikke over. Nå er jeg gravid igjen men min mann etter 4 ivf-forsøk og 2 aborter. Jeg runder 12 uker om noen dager og min datter skal endelig bli storesøster i slutten av mai ) Det å bli gravid er like stort hver gang! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125162-ble-gravid-p%C3%A5-tross-av-tette-eggledere/#findComment-761775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.