Gå til innhold

Det var da faen til bryllupsmas da! ;o)

Anbefalte innlegg

Når man er nyseparert og midt i det følelsemessige kaoset blir man kynisk og bitter, i alle fall en periode. I morrest kom en kollega og kunne lykkelig fortelle at hun hadde fridd og mannen hadde sagt ja og bryllup står forhåpentligvis om 3 uker! Og nå kom det forsyne meg en tekstmelding fra søstra mi om at samboeren har fridd! Jaja. Det er kanskje sånn at mengden skilte og gifte er konstant? ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125216-det-var-da-faen-til-bryllupsmas-da-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig kjent ut Lillemus, jeg er i prosessen selv.. og i sommer var vi (x og jeg) invitert i ikke mindre enn 3 bryllup.. Og alle gangene satt jeg med dårlig følelse i magen i kirken og skrek inni meg, nei! nei! ikke gjør det, ikke si ja.. Det sier kanskje mer om meg enn om dem ;o)

Annonse

Om et par-tre år kommer de begge og gråter på skuldra di, og vil ha råd fra deg, du som har vært i gjennom den prosessen de går inn i... *ler*

Har alle gitt opp kjærligheten eller?

Man må da fortsatt kunne tro at ekteskap faktisk kan vare??

Har alle gitt opp kjærligheten eller?

Man må da fortsatt kunne tro at ekteskap faktisk kan vare??

Kjærligheten er fortsatt viktig for folk, men svært mange opplever FLERE lange kjærlightsforhold i sitt liv. Og hver gang så håper og tror man at det skal vare.

Men det gjør ikke alltid det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...