Goliath Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Kommer an på hvor mye penger jeg har fått for det. Kommer det an på hvor mye penger du har fått for det? Hvor mye penger har du fått da...? :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Spesielt etter en god løgn.. :-) En god løgn ala: "åh ... zirine, du er den beste jeg har hatt"? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Det kommer jo helt an på kjendisen det.... Det er da ikke noen homogen gruppe? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Teller Titten Tei? Hvis du er pervers 0 Siter
Gjest *knitre* Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Kommer det an på hvor mye penger du har fått for det? Hvor mye penger har du fått da...? :-) Hehe. Hadde! 0 Siter
huufsa Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Robbie Williams tar jeg gratis. iiik! Han er ekkel!!! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Sivert Høyem.. GI MEG SIVERT HØYEM! Eh.. *roe ned hormonene* :-) 0 Siter
pip Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Har hatt sex med ei som var verdensmester i sportsdans, ei som var olympisk mester i skeet (leirdueskyting) og ei som var Sør-afrikansk mester i sykling - men jeg vet ikke om det teller som "kjendis"? :-) Samtidig? 0 Siter
Gjest wellay Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Robbie Williams tar jeg gratis. jeg også! *sikle* 0 Siter
pip Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Heldigvis ikke:-) Det kunne godt hardt utover kondisen, det! 0 Siter
Goliath Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Det kunne godt hardt utover kondisen, det! Ikke bare kondisen....:-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Ikke bare KUNNE, men har hatt det også. Hun var ikke kjendis den gangen da...det var i min spede ungdom.. Vel, skal vi gå så langt som å kalle Wenche Myhre kjendis? Synes hun bare er ukebladfyll jeg............. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Ja, hvorfor ikke det? Ingen begrensninger? Bare det er en kjendis? Da er det ganske mange du kan ende opp med som kanskje ikke du drømmer om til daglig vet du.*L* 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 selvfølgelig forutsatt at jeg samtidig fikk tilgang på halve kjendishuset hennes og diamant på fingeren! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Ingen begrensninger? Bare det er en kjendis? Da er det ganske mange du kan ende opp med som kanskje ikke du drømmer om til daglig vet du.*L* Neinei, bjørnen. Jeg sa ikke _alle_ kjendisene;-) Kjendiser stiller på lik linje da vettø. Man gjør da ikke forskjell på folk og kaster en stakkars schmukkas på dør bare fordi han er kjendis vel...;-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Neinei, bjørnen. Jeg sa ikke _alle_ kjendisene;-) Kjendiser stiller på lik linje da vettø. Man gjør da ikke forskjell på folk og kaster en stakkars schmukkas på dør bare fordi han er kjendis vel...;-) Nei, det blir noe annet. Nå så jeg for meg et aldeles fryktelig scenario med deg , Dan Børge, Eva Knardahl og store mengder merkelige grønnsaker. Tusen takk for at jeg ikke trenger å bekymre meg om det mere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.