Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med ei som var verdensmester i sportsdans, ei som var olympisk mester i skeet (leirdueskyting) og ei som var Sør-afrikansk mester i sykling - men jeg vet ikke om det teller som "kjendis"? :-)

Ser du an premieskapet til damene før du puler dem? *imponert*

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

12

• Zirine

5

• conan

4

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Ser du an premieskapet til damene før du puler dem? *imponert*

Det er rene tilfeldigheter.

Ei traff jeg når jeg selv var deltaker i VM (OL vinner i skeet - amerikanerinne).

Ei traff jeg på en motorsykkeltur sør i europa (den sør-afrikanske mesterinnen i sykling).

Og ei traff jeg på et utdrikkingslag til en god venninne der jeg hadde en liten oppgave (den norske VM mester i sportsdans).

Alle hadde jeg et forhold til over litt tid, så det var ikke ONS:-)

Annonse

Det er rene tilfeldigheter.

Ei traff jeg når jeg selv var deltaker i VM (OL vinner i skeet - amerikanerinne).

Ei traff jeg på en motorsykkeltur sør i europa (den sør-afrikanske mesterinnen i sykling).

Og ei traff jeg på et utdrikkingslag til en god venninne der jeg hadde en liten oppgave (den norske VM mester i sportsdans).

Alle hadde jeg et forhold til over litt tid, så det var ikke ONS:-)

Hviket VM deltok du i da? Gren og år takk!

Annonse

Og det beviser hvor lite peiling jeg har på sport. Jeg har både sett deg og vet navnet ditt, men ikke pokker om det ringer noen bjeller :)

Innen den idrettsgrenen jeg var aktiv i, så finnes det ikke så mange nordmenn som er "kjendiser".

Dog fikk vi en på 80 tallet som overrasket den norske befolkningen stort:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...