Gå til innhold

hva skjer ved orgasme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun hyler og skriker så vindusrutene sprekker, spenner kroppen i en skikkelig bue så hele min store kropp løftes med helt opp fra sengen, klemmer til rundt pikken min så den er deformert i dagesvis etterpå, og river kjøttremser av ryggen min med neglene sine...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125295-hva-skjer-ved-orgasme/#findComment-760852
Del på andre sider

Hun hyler og skriker så vindusrutene sprekker, spenner kroppen i en skikkelig bue så hele min store kropp løftes med helt opp fra sengen, klemmer til rundt pikken min så den er deformert i dagesvis etterpå, og river kjøttremser av ryggen min med neglene sine...

Har du vært i sengs med henne også!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125295-hva-skjer-ved-orgasme/#findComment-760887
Del på andre sider

Annonse

Om du har en finger inni skjeden til en kvinne idet hun får orgasme vil du i de aller fleste tilfelle kjenne noen sammentrekninger. Kanskje ca fem litt kraftige muskelsammentrekninger med et halvt sekunds mellomrom? Ellers øker jo pusten da, og blir litt ukontrollert, og man blir litt slapp og mett og trett etterpå, eller mer giret og kåt. Alle har ikke like tydlige sammentrekninger da, og noen får mange og noen få. Noen får også røde kinn og bryster, men dette kan man også få kun av samleie... hender jo faktisk at man som jente nesten er usikker på om man fikk orgasme eller ikke også. Spesielt vaginalorgasme... mannens støt er så kraftige, og man får det ved å spenne seg...

om du lurer på om hun lurer deg, så er det nok vanskelig å avsløre. Noen liker å skrike, noen liker å nyte det i det stille. Men om det er helt likt hver eneste gang, og hun er veldig dramatisk så ville jeg kanskje blitt litt mistenkelig...

menn får jo stort sett utløsning da, så om det kommer sæd har han fått orgasme... men så er det jo de som klarer å holde tilbake sæden og få orgasme likevel da. Og noen kvinner blir kjempevåte idet de kommer, noen spruter, noen ikke...

Om kvinnen får orgasme hver eneste gang dere har sex, kun ved støting ut og inn og ikke trenger stimulering av klitoris, og får det veldig lett, så ville jeg også blitt mistenksom, men så finnes det jo noen heldige som får det lett også da så... og så tror jeg kvinner definerer orgasme veldig forskjellig faktisk, noen teller antall sammentrekninger og kaller det orgasmer, noen antall høydepunkt... men de fleste den følelsen av blodet som bruser, og at man bikker over kanten, og alt blir svart kanskje, og deilig deilig, og prikker og spredninger og varme gjennom ben og armer og opp til hodet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125295-hva-skjer-ved-orgasme/#findComment-762758
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...