Gå til innhold

Hvilken private klinikk skal vi velge ? Hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Vilde I bergen

Vi har hatt 3 ICSI forsøk og er nå bestemt å gå privat for å prøve enda en gang. Er bare så usikker på hvilken klinikk jeg skal velge. Er det noen som har råd til oss ? Norge eller Danmark ? Omnia eller Volvat ? Maigaard, Ciconia eller Aalborg. Jeg synes det er vanskelig. Setter pris hvis noen av dere vil gi meg et råd Ps: Vi bor i Bergen, så reise må vi uansett

Fortsetter under...

Hei Vilde :o)

Nå har jeg bare vært på èn eneste klinikk, og det er Maigaard i Århus. Men de anbefales på det varmeste. Det er en liten, intim klinikk med utrolig hyggelige mennesker! Vi kjøpte 3-pakning der (ICSI med operativt sæduttak). Ble gravid på 2. forsøk, men mistet tidlig, i uke 9. På 3. forsøk satt det som et skudd, og vi har nå en gutt på 6,5 mnd.! :oD

Du kan lese mer her: www.maigaard.dk

Lykke til med valget! :o)

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...