Gjest x-woman :) Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei, sitter og leser linkene nedover her og tenker med meg selv at jeg er heldigvis ikke alene om å være overvektig. Da legene fortalte meg at jeg måtte ned i vekt var det som et sjokk. Jeg visste jo at jeg var overvektig, men det var veldig rart å høe det fra en lege. Dessuten trodde ikke jeg at jeg var så overvektig at det kunne virke inne på barnløsheten! Men det er bare å innse fakta, nemlig at for de fleste vil de å miste 5 % av kroppsvekten være idealt. Det er det jeg leser på de forskjellige sidene skal være gunstig. Uansett, det jeg ville si er at det er godt å ikke være aleine. Samtidig lurer jeg på hvor høy BMI dere har, eller evt. høyde og kilo. Er det noen som har positive opplevelser selv om en er overvektig? Jeg har selv en body mass index på 30, så ifølge boken kan flere klinikker nekte å behandle meg har jeg lest. Synes det er kjemperart, for jeg ser ikke så annerledes ut fra det jeg gjorde da jeg var 13 kilo lettere for halvannet år siden. Hadde det bare vært en enkel måte å bli kvitt ca 5 kilo på. Noen som har en ide? Altså... 1) hva er din BMI 2) hvordan har du erfart at det er lettest å gå ned i vekt på? Nå skal jeg gå inn i stuen å spise litt sjokolade is og vente på svar fra dere ........håper jeg Stor klem til dere der ute en trist og stormfull høstkveld! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei x-woman ) Jeg er også overvektig. En BMI lik deg, om ikke mer! Ingen leger har noen gang kommentert min vekt. Har heller ikke hatt noen problemer under forsøkene. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. På 3. forsøk ble jeg også gravid, og denne gangen ble resultatet en nydelig gutt, som nå er 6,5 mnd.! :oD Jeg ble gravid på 2 av 3 forsøk, og det er da sannelig ikke værst! ;o) Jeg tror det er flere sammenhenger enn overvekt. Det er veldig lett å skylde på dette, når legene ikke kan finne ut hvorfor. Dette gjelder enhver sykdom omtrent.... Lykke til videre, x-woman! Jeg er sikker på at det blir baby på deg ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukk sukk Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 bmi ca 28. Oppskrift på å gå ned i vekt: jobbe alt for mye, jogge morgen og kveld (gjerne kl 1 om natta i fullmåneskinn), spise knekkebrød med brunost og rett-i-koppen-suppe. Jeg gikk ned ca 8 kg i løpet av en vår på den måten. Tok litt av kan man si... Og all jobbingen og joggingen og vektreduksjonen medførte at jeg gikk rett i kjelleren med en kraftig depresjon. Og det er jo heller ikke så gunstig når det gjelder fruktbarhet da ;-) Nei, fra spøk til side: jeg har jo lagt på meg de kiloene igjen i løpet av 6 forsøk. Jeg gikk ned 4 kilo bare på å spise en brødskive mindre til frokost, men etter en stund gikk jeg opp igjen, uten å spise mer til frokost, så da hadde vel kroppen vennet seg til mindre mat og satt på spareblusset litt. Nei, det skal ikke være enkelt! Mindre mat og mere mosjon... Antagelig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tideligere Stella Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei x-woman ! Jeg har også slitt en del med overvekt etter mange aborter og tre ivf forsøk. Har alltid vært vant til å være veldig tynn så dette har vært kjempeuvant for meg. Ingen leger har kommentert dette i forhold til IVF forsøk. Jeg slet imidlertid veldig mye med selvbildet etter hvert. Orket nesten ikke å se meg i speilet. På de tre årene vi har slitt med å få barn la jeg på meg 30 kg. Hormonbalansen min er helt sikkert helt "på trynet" i og med at jeg har gått opp så mye. Har nå ikke vært igjennom IVF siden oktober 2002. Har bestemt meg for å ta ett forsøk til men fant ut at jeg skulle gjøre noe med vekten min først. Fant ut at jeg hadde godt av det både psykisk og fysisk. Så i mai mnd. i år gikk jeg til legen og sa at nå trenger jeg hjelp. Har forsøkt på egenhånd å legge om kostholdet og trimme men syntes ikke jeg hadde noen effekt. Fikk da resept på en slankepille med dokumentert effekt. Den heter Zenical. Skal si deg jeg har hatt effekt av denne. Fra jeg begynte slankingen 28 mai til nå har jeg gått ned 22,5 kg. Har selvfølgelig tenkt over hva jeg spiser, er flink til å bevege på meg samt at jeg har begynt med Bailine (muskelstimulator). Jeg har gått ned 3 1/2 str. i klær på disse månedene og for første gang på flere år gleder jeg meg til julebord sesongen for å ha på meg min nye ettersittende penkjole. Ser frem til sommeren også da jeg endelig føler at jeg kan gå på stranden i bikini igjen. Så hvis du sliter og ikke klarer vektreduksjon på egenhånd, ikke nøl med å ta kontakt med primærlegen din. Denne slankepillen kan anbefales på det varmeste. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare sånn til informasjon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei x-woman ! Jeg har også slitt en del med overvekt etter mange aborter og tre ivf forsøk. Har alltid vært vant til å være veldig tynn så dette har vært kjempeuvant for meg. Ingen leger har kommentert dette i forhold til IVF forsøk. Jeg slet imidlertid veldig mye med selvbildet etter hvert. Orket nesten ikke å se meg i speilet. På de tre årene vi har slitt med å få barn la jeg på meg 30 kg. Hormonbalansen min er helt sikkert helt "på trynet" i og med at jeg har gått opp så mye. Har nå ikke vært igjennom IVF siden oktober 2002. Har bestemt meg for å ta ett forsøk til men fant ut at jeg skulle gjøre noe med vekten min først. Fant ut at jeg hadde godt av det både psykisk og fysisk. Så i mai mnd. i år gikk jeg til legen og sa at nå trenger jeg hjelp. Har forsøkt på egenhånd å legge om kostholdet og trimme men syntes ikke jeg hadde noen effekt. Fikk da resept på en slankepille med dokumentert effekt. Den heter Zenical. Skal si deg jeg har hatt effekt av denne. Fra jeg begynte slankingen 28 mai til nå har jeg gått ned 22,5 kg. Har selvfølgelig tenkt over hva jeg spiser, er flink til å bevege på meg samt at jeg har begynt med Bailine (muskelstimulator). Jeg har gått ned 3 1/2 str. i klær på disse månedene og for første gang på flere år gleder jeg meg til julebord sesongen for å ha på meg min nye ettersittende penkjole. Ser frem til sommeren også da jeg endelig føler at jeg kan gå på stranden i bikini igjen. Så hvis du sliter og ikke klarer vektreduksjon på egenhånd, ikke nøl med å ta kontakt med primærlegen din. Denne slankepillen kan anbefales på det varmeste. Lykke til Siden du har gått så mye ned med Xenical så spiser du veldig feit mat, ellers så er det trimmen og omleggingen av kostholdet generelt som gjør det. For Xenical kan betegnes som en slags "antabust" ..... den tabeletten skiller ut fettet fra kroppen. Jeg gikk på denne tabeletten for noen år siden, men fant fort ut at det er en ALT for dyr slankekur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea3 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei x-woman ) Jeg er også overvektig. En BMI lik deg, om ikke mer! Ingen leger har noen gang kommentert min vekt. Har heller ikke hatt noen problemer under forsøkene. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. På 3. forsøk ble jeg også gravid, og denne gangen ble resultatet en nydelig gutt, som nå er 6,5 mnd.! :oD Jeg ble gravid på 2 av 3 forsøk, og det er da sannelig ikke værst! ;o) Jeg tror det er flere sammenhenger enn overvekt. Det er veldig lett å skylde på dette, når legene ikke kan finne ut hvorfor. Dette gjelder enhver sykdom omtrent.... Lykke til videre, x-woman! Jeg er sikker på at det blir baby på deg ) Klem fra Hei Har en bmi på nesten 30. Men er 180 høy, så det vises ikke så godt(tror nok ingen vil kunne gjette at jeg er så tung). Skal ta første forsøk i januar og er skikkelig redd for å få beskjeden at jeg er for tykk. Det må vær skikkelig "oooondt". Prøver å slanke meg nå før forsøk, men ikke helt lett! En annen last jeg har er røyken(tør nesten ikke si det høyt). Har sagt i alle år at når jeg blir gravid skal jeg slutte, men nå blir jeg ikke det,da. Så her blir det slanking og røykekutt.....(gleder meg til jul, ha,ha) Jeg prøver å spise sunt. Spiser mange ganger om dagen så jeg ikke skal sprekke med fetende(god) mat+ går tur hver dag. Har også prøvd xenical, men det var dyrt, samtidig som jeg følte at det ikke var helt riktig å gå på do for å få ut fettet man nettopp hadde spist(litt ekkel her...) Har også prøvd cla, men det var bortkasta penger. Har ikke lenger noen tro på lettvinte løsninger, desverre. Dette blir nok den tunge veien, man må klare selv. Mosjon og sunn mat:) Dette ble langt, men hadde så mye å si.... Lykkeønskninger til alle prøvere. Merker at jeg nesten blir mer glad når noen av her inne på disse sidene blir gravide, enn slekninger og venner.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torv Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei Har en bmi på nesten 30. Men er 180 høy, så det vises ikke så godt(tror nok ingen vil kunne gjette at jeg er så tung). Skal ta første forsøk i januar og er skikkelig redd for å få beskjeden at jeg er for tykk. Det må vær skikkelig "oooondt". Prøver å slanke meg nå før forsøk, men ikke helt lett! En annen last jeg har er røyken(tør nesten ikke si det høyt). Har sagt i alle år at når jeg blir gravid skal jeg slutte, men nå blir jeg ikke det,da. Så her blir det slanking og røykekutt.....(gleder meg til jul, ha,ha) Jeg prøver å spise sunt. Spiser mange ganger om dagen så jeg ikke skal sprekke med fetende(god) mat+ går tur hver dag. Har også prøvd xenical, men det var dyrt, samtidig som jeg følte at det ikke var helt riktig å gå på do for å få ut fettet man nettopp hadde spist(litt ekkel her...) Har også prøvd cla, men det var bortkasta penger. Har ikke lenger noen tro på lettvinte løsninger, desverre. Dette blir nok den tunge veien, man må klare selv. Mosjon og sunn mat:) Dette ble langt, men hadde så mye å si.... Lykkeønskninger til alle prøvere. Merker at jeg nesten blir mer glad når noen av her inne på disse sidene blir gravide, enn slekninger og venner.... Jeg er 172 og veier 64 kg. Aner ikke hva min BMI er, og veide meg første gang på flere år i høst. Gjør det enkelt du, spis første det du har gjort tidligere, men ta en spasertur i rask gange annenhver/hver kveld- gå sammen med noen naboer eller venninner. Du vil raskt se resultat, samtidig som du kanskje vil spise litt mindre pga. frisk luft og morsjon. Sett deg små delmål. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mijana Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Siden du har gått så mye ned med Xenical så spiser du veldig feit mat, ellers så er det trimmen og omleggingen av kostholdet generelt som gjør det. For Xenical kan betegnes som en slags "antabust" ..... den tabeletten skiller ut fettet fra kroppen. Jeg gikk på denne tabeletten for noen år siden, men fant fort ut at det er en ALT for dyr slankekur. Hvor mye kostet den i måneden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abraxas Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Min BMI er ca 29,5. Før jeg "ble" ufrivillig barnløs, gikk jeg ned 15 kilo i løpet av et halvt år, med beinhard trening + at jeg kutta ut all junkfood og godteri. Men med UFB-diagnosen, depresjon og vanvittig med slit på jobben, har de fleste kiloene dessverre kommet på igjen. Mine venninner som har barn, var godt over BMI 30 da de ble gravide, og de har lykkes på 1. eller andre forsøk alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xenical Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvor mye kostet den i måneden? Rundt 1000,- pr mnd. må en regne med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har en BMI litt over din og har blitt gravid på 2 av 2 forsøk. Første mistet jeg etter noen uker, men andre er litt over 2 år nå. Jeg bekymret meg veldig for å få slankemelding før forsøka og maste om det var nødvendig. Men jeg fikk til svar hver gang at det sikkert ikke var dumt å gå ned litt men ikke nødvendig. Slankekurer er det vel altfor mange av som ikke funker på fler enn akkurat nok til å holde liv i kuren. Har selv prøvd altfor mange av dem. Jeg har tro på at Lindberg har endel fornuftig å komme med, så lenge man ikke blir fanatisk og helt frik (for da blir det så lett å falle tilbake). I boka hans er det mange lette, sunne og nyyydelige oppskrifter. Det jeg prøver på er å spise mer kylling, rent kjøtt, salat/grønt til middag og under pålegget på skiva, litt grovere brød (ikke sort). Samtidig prøver jeg å få gått en skikkelig skravletur med ei venninne etpar ganger i uka, veldig kjekt å gå akkurat fort nok til å kunne skravle og få tatt igjen alt vi ikke rekker å snakke om ellers i uka. Da blir det fort halvannen time og når det tas etter at barn er lagt så er det ingenting å haste hjem etter. Det er koselig trening for meg iallefall. Liker også vann-aerobic, men det krasjer med timeplanen ellers dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanne m. thomassen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har en BMI litt over din og har blitt gravid på 2 av 2 forsøk. Første mistet jeg etter noen uker, men andre er litt over 2 år nå. Jeg bekymret meg veldig for å få slankemelding før forsøka og maste om det var nødvendig. Men jeg fikk til svar hver gang at det sikkert ikke var dumt å gå ned litt men ikke nødvendig. Slankekurer er det vel altfor mange av som ikke funker på fler enn akkurat nok til å holde liv i kuren. Har selv prøvd altfor mange av dem. Jeg har tro på at Lindberg har endel fornuftig å komme med, så lenge man ikke blir fanatisk og helt frik (for da blir det så lett å falle tilbake). I boka hans er det mange lette, sunne og nyyydelige oppskrifter. Det jeg prøver på er å spise mer kylling, rent kjøtt, salat/grønt til middag og under pålegget på skiva, litt grovere brød (ikke sort). Samtidig prøver jeg å få gått en skikkelig skravletur med ei venninne etpar ganger i uka, veldig kjekt å gå akkurat fort nok til å kunne skravle og få tatt igjen alt vi ikke rekker å snakke om ellers i uka. Da blir det fort halvannen time og når det tas etter at barn er lagt så er det ingenting å haste hjem etter. Det er koselig trening for meg iallefall. Liker også vann-aerobic, men det krasjer med timeplanen ellers dessverre. Lille MY.... Har sett nicket ditt her inne endel nå... Skal du igang igjen eller? Klem Hanne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x-woman :) Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er 172 og veier 64 kg. Aner ikke hva min BMI er, og veide meg første gang på flere år i høst. Gjør det enkelt du, spis første det du har gjort tidligere, men ta en spasertur i rask gange annenhver/hver kveld- gå sammen med noen naboer eller venninner. Du vil raskt se resultat, samtidig som du kanskje vil spise litt mindre pga. frisk luft og morsjon. Sett deg små delmål. Lykke til! Tusen takk alle sammen som har svart. Det er så godt å vite at en ikke er aleine der ute. Jeg har begynt å spise pitte litt mindre og så går jeg tur nå annenhver dag. Håper at det vil hjelpe på! Noe mer tviler jeg på vil virke. Har prøvd allslags kurer før og enten virker de ikke eller så virker de en liten stund før de stopper opp og jeg går opp alle tapte kiloene igjen. Ang. xenical så prøvde jeg dem i 6mnd i fjor. Jeg hadde store forhåpninger men gikk desverre ikke ned noe. Antakelig fordi jeg nesten ikke spiser fett eller fordi jeg er den 1% de ikke fungerer på. Men samtidig som jeg gikk på xenical fikk jeg veldig god kostholdsveiledning fra de som jobber bak Xenical, så det var veldig positivt. Uansett tusen takk for tipset om dem, selv om de er dyr er det sikkert noen andre her inne de kanskje vil hjelpe på. Jeg synes det er verd forsøket. Lindberg dietten har jeg fått anbefalt av leger og jeg tror at den vil være bra for meg i små grader. Jeg orker ikke være fanatisk. Så tipset om å ha litt mer grønt på skive eller med middag mottages med takk. Skal prøve på det! Da er det bare å vente å se om jeg holder ut! Takk for oppmuntringen ihvertfall. Nå har jeg tro på at jeg kan bli gravid selv om jeg har en BMI på 30! Ha en fortsatt fin høst-kveld 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-761927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tidligere stella Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor mye kostet den i måneden? Hei ! Det koster kr. 641,- pr. mnd. Jeg syntes abosolutt det er verdt pengene sine. Jeg spise ikke annet nå enn jeg gjorde før jeg begynte med xenical. jeg har vært bevisst på kostholdet mitt siden jeg begynte å gå opp men det er først nå kiloene "renner" av meg. Jeg har overhode ingen bivirkninger av disse pillene så jeg anbefaler de på det sterkeste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-762143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xenical Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei ! Det koster kr. 641,- pr. mnd. Jeg syntes abosolutt det er verdt pengene sine. Jeg spise ikke annet nå enn jeg gjorde før jeg begynte med xenical. jeg har vært bevisst på kostholdet mitt siden jeg begynte å gå opp men det er først nå kiloene "renner" av meg. Jeg har overhode ingen bivirkninger av disse pillene så jeg anbefaler de på det sterkeste. Da har prisen gått ned, for det var over 700,- pr. pakke for et par år siden. Disse tabelettene skal en jo ta før måltidene, hvis jeg husker riktig, og da klarer en seg ikke bare med en pakke pr. mnd. Bivirkningene er vel litt individuelle ..... en venninne av meg rant det bare ut av, hun klarte ikke holde på avføringen. Hun orket ikke dette så hun måtte slutte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-762181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lille MY.... Har sett nicket ditt her inne endel nå... Skal du igang igjen eller? Klem Hanne Hei! Har hele tiden kikket litt her inne men ikke skrevet så mye. Blitt litt mer i det siste for det begynner å bli en del av de jeg prøvde sammen med i forrige omgang som kommer tilbake på søken etter søsken. Veldig koselig å se igjen folk og vi tenker i samme baner selv. Blir søskenforsøk etterhvert, så får vi håpe det går rette vegen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-762630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tidligere stella Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Da har prisen gått ned, for det var over 700,- pr. pakke for et par år siden. Disse tabelettene skal en jo ta før måltidene, hvis jeg husker riktig, og da klarer en seg ikke bare med en pakke pr. mnd. Bivirkningene er vel litt individuelle ..... en venninne av meg rant det bare ut av, hun klarte ikke holde på avføringen. Hun orket ikke dette så hun måtte slutte. Nå koster ihvertfall pakken kr. 641,- Man skal ta 3 tabletter hver dag i forbindelse med hovedmåltider. Pakken min holder ihvertfall i en måned. Jeg har ingen bivirkninger i det hele tatt. Men dette er sikkert veldig individuelt. Jeg kjenner en rekke personer som går eller har gått på tablettene og de forteller også at de ikke har hatt noen som helst problemer med avføringen...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-763182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker selv på søsken Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei! Har hele tiden kikket litt her inne men ikke skrevet så mye. Blitt litt mer i det siste for det begynner å bli en del av de jeg prøvde sammen med i forrige omgang som kommer tilbake på søken etter søsken. Veldig koselig å se igjen folk og vi tenker i samme baner selv. Blir søskenforsøk etterhvert, så får vi håpe det går rette vegen. Lykke til, blir spennende å se om det blir noe søsken til B. snart. Sånn nesten samtidig som sist da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-763827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lykke til, blir spennende å se om det blir noe søsken til B. snart. Sånn nesten samtidig som sist da? Ja det blir spennende å se når eventuelle søsken kommer, men samtidig som sist blir det ikke. Men... hvem er du? Kan du ikke sende meg en mail på [email protected], ble bare så nysgjerrig på hvem du er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-764116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenker fremdeles på søsken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja det blir spennende å se når eventuelle søsken kommer, men samtidig som sist blir det ikke. Men... hvem er du? Kan du ikke sende meg en mail på [email protected], ble bare så nysgjerrig på hvem du er. Hei og jeg har ikke e-post adresse jeg. Lykke til i jakten på søsken i alle fall til B. Det kan jo skje nå og ganske snart! Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/#findComment-786792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.