Lille My Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei og jeg har ikke e-post adresse jeg. Lykke til i jakten på søsken i alle fall til B. Det kan jo skje nå og ganske snart! Lykke til. Uvanlig å ikke ha mail-adresse når man allikevel surfer på nettet... men det er ikke mitt problem. Merkelig at du ikke vil gi deg til kjenne når du angivelig vet så mye om meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-786936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker fremdeles på søsken selv Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uvanlig å ikke ha mail-adresse når man allikevel surfer på nettet... men det er ikke mitt problem. Merkelig at du ikke vil gi deg til kjenne når du angivelig vet så mye om meg. Jo, eller nei har ikke internett hjemme ser du, så jeg har bare arbeidets internettadresse, og den kan jeg ikke bruke. Hadde jeg kunne brukt den, så ville jeg selvsagt gjort det, skulle da bare mangle det. Så sånn er det med den situasjonen, men jeg skal ikke lekke noe jeg som ikke skal ut, bevares skulle da bare mangle. Igjen, lykke til, venter spent på å høre om det kommer søsken snart, det hadde jo vært fantastiskt artig for B. og dere to. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-788260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jo, eller nei har ikke internett hjemme ser du, så jeg har bare arbeidets internettadresse, og den kan jeg ikke bruke. Hadde jeg kunne brukt den, så ville jeg selvsagt gjort det, skulle da bare mangle det. Så sånn er det med den situasjonen, men jeg skal ikke lekke noe jeg som ikke skal ut, bevares skulle da bare mangle. Igjen, lykke til, venter spent på å høre om det kommer søsken snart, det hadde jo vært fantastiskt artig for B. og dere to. Dessverre å måtte si men dette syntes jeg er ubehagelig. Du snakker om mitt barn som begynner på B, jeg bruker hverken navn eller initialer er inne. Det er det bare de jeg mailer med og de som kjenner meg privat som vet. Hvem av dem går du innunder? Du snakker om at det blir samtidig som med B og at det kan bli nå og ganske snart. Jeg sa at vi tenker på å få søsken og kommer til å gå for forsøk etterhvert. Hvordan fikk du etterhvert til å bli nå? Og at du ikke skal lekke noe som ikke skal ut - har du mer på lager? Da kan du jo like gjerne komme med det med en gang så er vi ferdige med den saken. Kan ikke si jeg vet om noen jeg kjenner som ville sitte slik å "lekke" som du kaller det informasjon på et forum de ikke bruker selv. Eller bruker du det og tør ikke gi nicket? For å registrere nick må man også oppgi mail-adresse så da er du vel ikke bruker her da. Hvordan fant du meg da? Som sagt syntes jeg det er ubehangelig å ha en som angivelig vet så mye om meg men ikke tør å vise seg. Jeg føler at det rett og slett blir litt feigt å ikke tørre å gi seg til kjenne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-788580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker fremdeles ganske mye. Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jo, eller nei har ikke internett hjemme ser du, så jeg har bare arbeidets internettadresse, og den kan jeg ikke bruke. Hadde jeg kunne brukt den, så ville jeg selvsagt gjort det, skulle da bare mangle det. Så sånn er det med den situasjonen, men jeg skal ikke lekke noe jeg som ikke skal ut, bevares skulle da bare mangle. Igjen, lykke til, venter spent på å høre om det kommer søsken snart, det hadde jo vært fantastiskt artig for B. og dere to. Lei for at jeg ikke har respondert før til deg, men juleshopping i England har vært årsaken til det. Det var slett ikke meninger i å skape fortviling hos deg. B skriver jeg for forkortelse for det Barnet dere har. For jeg regner med at dere har samme oppfatning at barnet er med STOR B? Faktisk så har jeg/vi adresse, men den kan jeg jo ikke legge ut for annet enn privatanliggende saker. Vet at det finnes noe sånt som Yahoo adresse eller lignende, men ser ingen poeng i å opprette det for å respondere til deg akkurat. Så kan man faktisk også bruke brukernavn som innlogging, og det gjør jeg. Så jeg har nick, men iom at vi vet om andre som bruker stedet, og som vet om vårt nick, så vil vi ikke bruke nicket når vi nå tenker på å sette igang med søskenforsøk. Det forstår du kanskje? Eller at du kanske ikke har problem med å sette deg inn i akkurat det? Nei, jeg sitter da ikke på en sekk med informasjon jeg. Kanskje jeg skrev litt overilt, men du er ikke akkurat vanskelig å lese mellom linjene i hva du skriver, og på et annet forum, hvor jeg er aktiv bruker, snartgravid, så gjenkjente jeg deg. Nesten samme nick, og samme skrivemåte og skrivefeil har du der også. Så det jeg vet om deg det vet jeg fra mitt aktive bruk på det forum, og mitt lille bruk på dette forum, og 2+2=4 Så det jeg mente med å ikke lekke, var å lekke noe her eller der på en måte. Håper det oppklarer litt, og beklager at jeg har virket hemmelig for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-792903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker litt mindre nå Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dessverre å måtte si men dette syntes jeg er ubehagelig. Du snakker om mitt barn som begynner på B, jeg bruker hverken navn eller initialer er inne. Det er det bare de jeg mailer med og de som kjenner meg privat som vet. Hvem av dem går du innunder? Du snakker om at det blir samtidig som med B og at det kan bli nå og ganske snart. Jeg sa at vi tenker på å få søsken og kommer til å gå for forsøk etterhvert. Hvordan fikk du etterhvert til å bli nå? Og at du ikke skal lekke noe som ikke skal ut - har du mer på lager? Da kan du jo like gjerne komme med det med en gang så er vi ferdige med den saken. Kan ikke si jeg vet om noen jeg kjenner som ville sitte slik å "lekke" som du kaller det informasjon på et forum de ikke bruker selv. Eller bruker du det og tør ikke gi nicket? For å registrere nick må man også oppgi mail-adresse så da er du vel ikke bruker her da. Hvordan fant du meg da? Som sagt syntes jeg det er ubehangelig å ha en som angivelig vet så mye om meg men ikke tør å vise seg. Jeg føler at det rett og slett blir litt feigt å ikke tørre å gi seg til kjenne. fikk lagt mitt svar litt feil,så jeg vet ikke om det kommer opp på dine svar. Men datert 13.12 har jeg svart deg. Håper det er tilfredstillende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-794480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Lei for at jeg ikke har respondert før til deg, men juleshopping i England har vært årsaken til det. Det var slett ikke meninger i å skape fortviling hos deg. B skriver jeg for forkortelse for det Barnet dere har. For jeg regner med at dere har samme oppfatning at barnet er med STOR B? Faktisk så har jeg/vi adresse, men den kan jeg jo ikke legge ut for annet enn privatanliggende saker. Vet at det finnes noe sånt som Yahoo adresse eller lignende, men ser ingen poeng i å opprette det for å respondere til deg akkurat. Så kan man faktisk også bruke brukernavn som innlogging, og det gjør jeg. Så jeg har nick, men iom at vi vet om andre som bruker stedet, og som vet om vårt nick, så vil vi ikke bruke nicket når vi nå tenker på å sette igang med søskenforsøk. Det forstår du kanskje? Eller at du kanske ikke har problem med å sette deg inn i akkurat det? Nei, jeg sitter da ikke på en sekk med informasjon jeg. Kanskje jeg skrev litt overilt, men du er ikke akkurat vanskelig å lese mellom linjene i hva du skriver, og på et annet forum, hvor jeg er aktiv bruker, snartgravid, så gjenkjente jeg deg. Nesten samme nick, og samme skrivemåte og skrivefeil har du der også. Så det jeg vet om deg det vet jeg fra mitt aktive bruk på det forum, og mitt lille bruk på dette forum, og 2+2=4 Så det jeg mente med å ikke lekke, var å lekke noe her eller der på en måte. Håper det oppklarer litt, og beklager at jeg har virket hemmelig for deg. Hvis du kjenner meg igjen fra et annet forum og ser at jeg ikke skriver like mye på begge - tror du ikke det er grunn? Hadde det ikke vært lettere å sende en PM på snartgravid eller å komme med hilsen ( for det er jo hyggelig å få) på det forumet istedenfor å blande info på forskjellige forum? Jeg har mine grunner til å skrive forskjellig mengde info på forumene, men nå er jo det liten vits lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-795161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker og tenker jeg Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis du kjenner meg igjen fra et annet forum og ser at jeg ikke skriver like mye på begge - tror du ikke det er grunn? Hadde det ikke vært lettere å sende en PM på snartgravid eller å komme med hilsen ( for det er jo hyggelig å få) på det forumet istedenfor å blande info på forskjellige forum? Jeg har mine grunner til å skrive forskjellig mengde info på forumene, men nå er jo det liten vits lenger. nei, jeg ser ikke det helt store problemet. Ikke skrevet noe videre detaljer her jeg. Ta det helt med ro, tror nok det går bra likevel jeg. Dessuten, ikke bare du med den type nick da, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125336-kilo-og-barnl%C3%B8shet/page/2/#findComment-795355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.