Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Sånn skal det gjøres. http://home.no.net/starvoff/onani.htm 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hva med en advarsel før sarte sjeler logger seg inn på slike linker? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Hva med en advarsel før sarte sjeler logger seg inn på slike linker? Fant du den støtende? Synes den var rimelig hrmløs jeg...... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 "gjenta hver 15-30 min til du er 30" ?! Er det rart dere ikke kan gjøre to ting samtidig liksom -dere har jo en hånd på pikken til enhver tid?! :-P 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 "gjenta hver 15-30 min til du er 30" ?! Er det rart dere ikke kan gjøre to ting samtidig liksom -dere har jo en hånd på pikken til enhver tid?! :-P Mjo, men jeg drar meg stygt mot 28 nå, så jeg tenkte jeg skulle ta på meg benklærne snart. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Mjo, men jeg drar meg stygt mot 28 nå, så jeg tenkte jeg skulle ta på meg benklærne snart. Håper og tror at du ikke ruller ut bolledeigen med høyrehånda....*iiiik* 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Fant du den støtende? Synes den var rimelig hrmløs jeg...... joda, joda, det var forsøk på en spøk 0 Siter
Gjest Ninnimor Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Fant du den støtende? Synes den var rimelig hrmløs jeg...... Dette derimot er ganske støtende, og finnes på den samme siden ved å fjerne onani.htm til slutt i adressen: http://home.no.net/starvoff/ 0 Siter
Gjest Tigermann Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Håper og tror at du ikke ruller ut bolledeigen med høyrehånda....*iiiik* nei, for da blir det bare kromkaker 1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.