Gå til innhold

FU: Kunne du tenkt deg firkant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er vel en av de fantasiene som sannsynligvis gjør seg best som fantasier - men: svaret på spørsmålet ditt er ja - under visse forutsetninger.

Tror en firkant innebærer mindre sjalusiproblemer enn en trekant forresten.

Men som sagt - praksis og teori/ fantasi er ikke alltid det samme da....

Annonse

Gjest mannegutten

Nei. Jeg er kanskje ikke så eksperimenterende av meg. Og ser for meg at det kunne bli problemer med sjalusi, intriger o.l.

Sjalusi og intriger blir det når man forelsker seg i noen annen, ikke fordi man i blant, SAMMEN med den man er glad i, dyrker sex med andre.

Forelske seg i noen annen gjør man vel så lett utenfor senga, og i settinger som ikke er seksuelle.

Nei. Sex er å blir noe man bør ha under en dyne, i et mørkt rom, i misjonæren - med jenta/gutten man er gift med.

Firkant er vel strengt tatt for perverse mennesker og deres venner.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

:-)

Ikke bare skal det være mørkt. Det skal være bekmørkt så man ikke er klar over hva man tar i eller hva man gjør.

Gjest been there

Sjalusi og intriger blir det når man forelsker seg i noen annen, ikke fordi man i blant, SAMMEN med den man er glad i, dyrker sex med andre.

Forelske seg i noen annen gjør man vel så lett utenfor senga, og i settinger som ikke er seksuelle.

Betyr det at du er åpen for tanken?

Vi ser ikke sex som en selskapslek, men heller ikke som noe som kun hører et kjærlighetsliv til.

Vi syns det er deilig å eksperimentere litt og vi har nok tillit og trygghet til hverandre til å involvere andre. Det andre paret er noen vi har blitt kjent med som har den samme interessen og som vi kommer godt overens med.

Når vi har møttes en helg så fantaserer vi om det som har skjedd og derfor varer opplevelsen lenge.

Det har ikke vært noe problem med sjalusi hittil.

Gjest mannegutten

Betyr det at du er åpen for tanken?

Vi ser ikke sex som en selskapslek, men heller ikke som noe som kun hører et kjærlighetsliv til.

Vi syns det er deilig å eksperimentere litt og vi har nok tillit og trygghet til hverandre til å involvere andre. Det andre paret er noen vi har blitt kjent med som har den samme interessen og som vi kommer godt overens med.

Når vi har møttes en helg så fantaserer vi om det som har skjedd og derfor varer opplevelsen lenge.

Det har ikke vært noe problem med sjalusi hittil.

Ikke bare åpen for tanken, men har også prøvd det et par ganger.Riktignok trekant da, for jeg syns det er mer opphissende enn parsex. Begge gangene med en mann til. Han og jeg hadde ikke sex, men vi ga min kjære all oppmerksomhet. Det var vidunderlig å oppleve hennes kåthet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...