Gå til innhold

Mobilen er med overalt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trultemora28

Ja, det har jeg. Jeg fikk en nagende uro angående dette, hun gikk alltid med den i lomma. Men jeg valgte å ha tiltro til henne, før jeg avslørte hennes utroskap på annen måte.

Mitt råd: Vær på vakt.

Hvordan skal samboern få tid til det å være utro? Flink til å slette alt som står på adresselinje oxo så jeg stusser litt.

Gjest såret og i tvil

Samboeren min gjorde det samme, men jeg reflekterte ikke over det før i ettertid. Da hadde jeg ved en tilfeldighet funnet ut at han var utro, og var i ferd med å etablere et forhold til en annen. Før hadde han ikke med mobilen på badet, f.eks. Mobilen lå overalt i leiligheten. Desverre kan det være slik at samboeren din har noe å skjule.... Det er i alle fall min erfaring. Har stolt 100 % på samboeren min helt til nå, men det kunne jeg altså ikke gjøre. Du spør også hvordan samboeren din skal kunne få tid til å være utro? Min erfaring er at løgn tett opp til sannheten er vanskelig å avsløre, spesielt ikke hvis man ikke er mistenksom i utgangspunktet. Min samboer sa i alle fall at han var på besøk hos kamerater (noe han ikke var), lønningspils (noe han ikke var med på), var på trening (gikk før for å være sammen med den han var utro med et par timer), tilbød seg å skaffe småsaker til leiligheten (og brukte laaang tid - var sammen med henne da) osv osv osv. Det viste seg å være MYE enklere enn det en skulle tro å være utro - bare man har is nok i magen.

Annonse

Gjest yesssss - been there

Har noen fler opplevd dette? Hva gjorde dere da?

Som andre sier, vær på vakt. Har opplevd det samme, og akkurat samme regle som en annen her lister opp, trening, kamerater, ut og kjøpe. F..... jeg blir snart aggresiv når jeg hører om dette, og det er så vanvittig mye av det. Skulle vært gapestokk for sånne!

Jada, det er jo akkurat dette alle fjortiser gjør, og jeg har gjort det selv... han er nok avhengig av mobilen rett og slett! For meg gikk det over da, men jeg har den jo alltid i lomma... unntatt i dusjen da, ikke når kjæresten min er hjemme og ikke kommer til å melde meg iallfall... du kan jo spørre han hvilken viktig melding han er så redd for å ikke kunne svare på med EN gang?

Eller er han rett og slett redd jobben skal ringe eller noen skal ringe og fortelle noen har dødd eller noe? Man får jo anrop og meldinger selv om man ikke tar telefonen der og da, er jo det som er så fint med mobiltelefoner.

Om han er avhengig er det nok smart med noen alvorsord slikt at han kanskje innser hvor avhengig han har blitt, om han har en hemmelig flørt er det jo greit å få det avslørt... uansett, greit å ta en samtale om dette... dusjen er jo virkelig ekstremt!

Eks'en grodde fast i mobilen en periode, om jeg hadde villet aldri så mye så hadde jeg ikke hatt sjangs til å sjekke den. Nå er alt avslørt og den ligger og slenger rundt omkring rett som det er.... Nei, jeg gidder fremdeles ikke sjekke den, men nå har jeg sjangsen stadig vekk, men nå har han jo ingenting å skjule lenger.

Gjest Trultemora28

Eks'en grodde fast i mobilen en periode, om jeg hadde villet aldri så mye så hadde jeg ikke hatt sjangs til å sjekke den. Nå er alt avslørt og den ligger og slenger rundt omkring rett som det er.... Nei, jeg gidder fremdeles ikke sjekke den, men nå har jeg sjangsen stadig vekk, men nå har han jo ingenting å skjule lenger.

I dag lå den ved senga da han skulle barbere seg og dusje. Jeg tørte ikke å sjekke den.

Annonse

Gjest mildvær

Har de den helst med seg overalt om de har noe å skjule? Altså får sms fra noen? Eller kan det være at de bare er avhengig av mobilen?

Gjest Sånn er det

Det KAN jo være det er noe du ikke skal lese, SELV om han ikke er utro da! En behøver ikke vite alt om hverandre.

Kanskje han planlegger et overraskelsesselskap for deg e.l. (Dumt eksempel) Men det ER folk som har ødelagt et forhold på å være mistenksom, og så har kjøresten vært hemmelighetsfull av kjærlighet til deg.

Men at han blir sint, DET er litt mistenkelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...