petter smart Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Utifra innlegget han skriver så høres det ut som et prinsipp fra hans side. Og at han vil gå fra henne fordi hun ikke vil underlegge seg hans prinsipp. Noe som i seg selv er helt idiotisk. Synes _jeg_. Bare fortsett å forsvar ham, du. Jeg forsvarer ham ikke, for meg høres han veldig umoden og teit ut. Men jeg sier at det kan ligge mer bak her. Og at det ikke er så svart-hvitt som enkelte vil ha det til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-763455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kantarell1365380589 Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Her barberes alt!!! Jeg fjerner håret på pungen og trimmer håret rundt. Jeg passer alltid på å være ren før vi har sex, og det gjør som regel hun også. Hun er ikke urenslig, men det lukter ofte litt surt inne i skjeden likevel. Åpningsinnlegget mitt var veldig overdrevet, jeg vurderer på ingen måte å slå opp med henne pga dette, jeg ER glad i henne og vi har deilig sex sammen. Poenget er at sexen kunne vært mye bedre hvis hun bare hadde trimmet ned håret litte grann, jeg vil gjerne slippe å brette håret til side for å komme frem. Jeg vet det høres fjollete ut at en slik baggatell kan få så stor betydning, men når man tenker over det, gir det faktisk mening. Etterhvert som jeg mister lysten og begynner å trekke meg, blir hun skuffet og fornermet. Jeg er veldig forsiktig og redd for å såre så skylder ofte på meg selv og sier jeg ikke er i form osv. Som sagt så har jeg prøvd å antyde dette med håret, men det er visst helt uaktuelt. Jeg synes bare det er så rart at hun ikke gjør det, fordi man må jo få bedre selvfølelse av å være appetittelig og tiltrekkende for sin partner, det får ihvertfall jeg. Jeg vet jo at det har mye å si for henne at jeg er tiltrukket av henne, og når det er så lite som skal til for å gjøre sex-livet bedre synes jeg det er rimelig av henne å ta det vågale skrittet å stusse litt på kvastene. Jeg ser at noen her har kritisert mine verdier, jeg kan godt forstå det, men jeg føler faktisk at hun setter sin stolthet og sine fordommer mot trimming/barbering av kjønnshår høyere enn mine følelser, og faktisk høyere enn det å ha et bra sexliv. Jeg tror nok ikke hun er klar over hvor mye kåtere jeg ville blitt på henne dersom hun var barbert, og at hun selv ville fått det deiligere. Hun krever jo at jeg til enhver tid skal være nybarbert i ansiktet, så litt krav kan vel jeg stille til henne også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-763507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niels Henrik Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er et tulleinnlegg. Ingen lurer denne gutten. Det finnes da ikke mennesker som er så dumme som "kantarell". Din sopp!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-763886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 er bare en ting å gjøre, du må ta saken i egne hender... gjør det til et forspill, barber hverandre, bruk god tid og nye høvler, så skal du se hun blir med på leken... kan jo være at hun har gjort det før da, før din tid og at hun syntes det var ekkelt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-763963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bærthlusa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg fjerner håret på pungen og trimmer håret rundt. Jeg passer alltid på å være ren før vi har sex, og det gjør som regel hun også. Hun er ikke urenslig, men det lukter ofte litt surt inne i skjeden likevel. Åpningsinnlegget mitt var veldig overdrevet, jeg vurderer på ingen måte å slå opp med henne pga dette, jeg ER glad i henne og vi har deilig sex sammen. Poenget er at sexen kunne vært mye bedre hvis hun bare hadde trimmet ned håret litte grann, jeg vil gjerne slippe å brette håret til side for å komme frem. Jeg vet det høres fjollete ut at en slik baggatell kan få så stor betydning, men når man tenker over det, gir det faktisk mening. Etterhvert som jeg mister lysten og begynner å trekke meg, blir hun skuffet og fornermet. Jeg er veldig forsiktig og redd for å såre så skylder ofte på meg selv og sier jeg ikke er i form osv. Som sagt så har jeg prøvd å antyde dette med håret, men det er visst helt uaktuelt. Jeg synes bare det er så rart at hun ikke gjør det, fordi man må jo få bedre selvfølelse av å være appetittelig og tiltrekkende for sin partner, det får ihvertfall jeg. Jeg vet jo at det har mye å si for henne at jeg er tiltrukket av henne, og når det er så lite som skal til for å gjøre sex-livet bedre synes jeg det er rimelig av henne å ta det vågale skrittet å stusse litt på kvastene. Jeg ser at noen her har kritisert mine verdier, jeg kan godt forstå det, men jeg føler faktisk at hun setter sin stolthet og sine fordommer mot trimming/barbering av kjønnshår høyere enn mine følelser, og faktisk høyere enn det å ha et bra sexliv. Jeg tror nok ikke hun er klar over hvor mye kåtere jeg ville blitt på henne dersom hun var barbert, og at hun selv ville fått det deiligere. Hun krever jo at jeg til enhver tid skal være nybarbert i ansiktet, så litt krav kan vel jeg stille til henne også! ..ville bare si at det er ganske vanlig med litt lukt fra skjeden, uten at det trenger å være noe galt. Jenter lukter forskjellig, sånn er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-764104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
diiiidiiii Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 typen min spurte meg om jeg ville barbere meg helt, for før hadde jeg bare hatt "hore"stripen eller hva de kaller det.. det synes jeg var en helt grei måte å gjøre det på. noen kvinner forbinder helbarbert mus med et barns, så d kan være at dama di ikke liker d... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125538-barbering/page/3/#findComment-765586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.